شناسهٔ خبر: 39272945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از سرگیری عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی استان سمنان با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای از سرگیری عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

منوچهر فخری در نخستین جلسه ی شورای فنی استان که 20 فروردین به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور نماینده پیمانکاران استان و معاونین عمرانی فرمانداران برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملیلت احداث و تکمیل پروژه های عمرانی استان سمنان از روز شنبه آغاز خواهد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: نخستین جلسه شورای فنی استان در سال ۱۳۹۹ با محوریت آغاز عملیات پروژه های عمرانی استان برگزار شده است.
فخری گفت: با پیگیری‌های استاندار سمنان، اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته و انشالله بزودی عملیات احداث و یا تکمیل این پروژه ها انجام خواهد شد.‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مصوبه ی ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به‌منظور حفظ سلامت کارگران و پیمانکاران طرح های عمرانی اضافه کرد: بر این اساس مصوب شد تا با نظارت و کنترل کارشناسان دانشگاههای علوم پزشکی استان و هلال احمر، عملیات احداث و تکمیل پروژه های عمرانی استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه با رعایت کامل مقررات و ضوابط بهداشتی از سر گرفته شود.‌

انتهای پیام

نظر شما