شناسهٔ خبر: 39245478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری زوج سارق طلاجات در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری زوج سارق و کشف طلاجات سرقتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ساری  ، سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلا و جواهرات در پارک ملت شهرستان محمودآباد، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک خانواده بوشهری که به عنوان مسافر قصد عزیمت به مشهد را داشته و به صورت موقت در پارک ملت این شهر توقف داشته ا ند، کیف دستی آنان حاوی طلاجات و جواهرات به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: با دریافت این اطلاعات ماموران با بررسی همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام رد یک زوج را در این پرونده شناسایی کردند.
 

سرهنگ حسین زاده، افزود: با شناسایی این زوج و دستگیری آنان کیف طلاجات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که در منزل این افراد داخل یک نایلون سیاه جاسازی شده بود، کشف شد.

او گفت: متهمان در تحقیقات پلیس اظهار داشتند در روز سرقت کیف قهوه‌ای رنگی حاوی طلاجات را از داخل سرویس بهداشتی که توسط مالباخته در آنجا جا مانده بود، سرقت کرده و قصد فروش آن را داشته اند.

سرهنگ حسین زاده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س

نظر شما