شناسهٔ خبر: 3911791 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -



فاضل نظری رقیب شمس لنگرودی در اختتامیه شعر فجر
نامزدهای بخش شعر نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر معرفی شدند. با انتخاب هیأت داوران، نامزدهای بخش شعر در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر مشخص شدند. بر این اساس، کتاب‌های:
«آوازهای فرشته بی‌بال»، سروده محمدشمس لنگرودی از انتشارات نگاه، «باغ در حصار مصائب»، سروده علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی از انتشارات شهرستان ادب، «تیترهای درشت سیاهترند»، مجموعه شعر علیرضا عباسی از انتشارات مروارید، «روی جاده ابریشم شعر»، سروده محمد قهرمان از انتشارات جمهوری، «شجره نامه یک جن» سروده علیرضا بدیع از انتشارات فصل پنجم، «ضد»، سروده فاضل نظری از انتشارات سوره مهر،نامزدهای کتاب شعر در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر را تشکیل می‌دهند.


مدیر شبکه مستند: دغدغه آنتن نداریم
روز گذشته مدیر شبکه مستند طی یک نشست خبری در جمع خبرنگاران از برنامه‌های نوروزی و رویکرد جدید این شبکه سخن گفت.
به گزارش «ایران» امیر تاجیک در این نشست خبری گفت: نگاه ما این است که مستند می‌تواند هم روی مردم و هم روی مسئولان تأثیرگذار باشد. در دوره جدید کیفی‌سازی برای‌مان بسیار مهم است و به همین دلیل دغدغه آنتن نداریم و به طور مثال اگر روزانه دو ساعت برنامه خوب داشته باشیم، احساس می‌کنیم وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم. تاجیک در پاسخ به سؤال «ایران» که چرا مستندسازان هنوز این شبکه را خانه و مأمن خود حساب نمی‌کنند، گفت: این موضوع برمی گردد به اینکه مستندسازان برای این شبکه مستند بسازند یا اینکه کارشان از شبکه مستند روی آنتن برود. ما کمک می‌کنیم که این آثار پخش شود و موضوع دیگر این است که آثار مستند برای جشنواره‌های خارجی هدف‌گذاری نداشته باشند.

نظر شما