شناسهٔ خبر: 38826030 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لحظه به لحظه با حواشی ویروس کرونا و تاثیر آن بر ورزش جهان

جواد رحمانی

با جدیدترین اخبار و حواشی ویروس کرونا در ورزش ایران و جهان همراه ما باشید. لازم به ذکر است اخبار قدیمی تر به پایین صفحه و اخبار جدیدتر، در بالا قابل مشاهده خواهند بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ویروس کرونا جدیدترین بحرانی است که دنیا با آن دست و پنجه نرم می کند. طبیعتا این ویروس تاثیرش را بر دنیای فوتبال و کلا ورزش گذاشته و بسیاری از لیگ های معتبر اروپایی، بازی های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند. برخی لیگ ها همچنان به بازی پشت درهای بسته اکتفا می کنند. قطعا با توجه به تغییرات سریعی که در حال رخ دادن است، اطلاع از تمامی این اخبار، کار دشواری است. در این برهه سخت، همراه طرفداری باشید تا جدیدترین اخبار روز دنیا را از دست ندهید.

دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020

آنیلی خطاب به لوتیتو در جلسه سازمان لیگ ایتالیا: تو بیشتر از سلامت بازیکنانت، به رده بندی جدول اهمیت می‌دهی!

بر اساس گفته کوریره دلو اسپورت، رئیس یوونتوس با لحنی بین شوخی و جدی به لوتیتو گفت:

 

تو بیشتر از آنکه به فکر سلامت بازیکنانت باشی، به رده بندی جدول اهمیت می دهی!

دوشنبه 26 اسفند 1398 | 16 مارس 2020

تباس، رئیس لالیگا: شیوع ویروس کرونا باعث می‌شود این فصل لالیگا همین جا تمام شود؛ باید بودجه خود را دوباره بازبینی کنیم

 پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا، 5 لیگ معتبر این قاره فعلا به تعویق افتاده و سرنوشت آنها مشخص نیست. خاویر تباس، رئیس لالیگا در گفتگو با کادنا کوپ در مورد ادامه رقابت ها در اسپانیا گفت:

 

من هر هفته با استفاده از کنفرانس ویدئویی و تماس تلفنی با موسسات اروپایی و روسای باشگاه های اسپانیایی کار می کنم. مساله ای که در حال حاضر با آن سر و کار داریم، باعث می شود این فصل لالیگا همین جا به پایان برسد و در این هفته تصمیمات مهمی در اروپا هم گرفته خواهد شد. 

 

من با ایتالیا و آلمان در تماس بوده ام تا تقویم را به پایان برسانیم اما این مساله از نظر سلامت، بسیار جدی است. هنوز 25 درصد از فصل باقی مانده است. اگر فصل همین جا به پایان برسد، باید بودجه خود را دوباره بازبینی کنیم. 

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

لئوناردو بونوچی 120 هزار یورو جهت مقابله با ویروس کرونا به بیمارستانی در تورین اهدا کرد

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم یوونتوس، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود، خبر از کمک 120 هزار یورویی به بیمارستان Città della Salute در شهر تورین جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد. این بیمارستان همان بیمارستانی است که فرزند بونوچی، متئو، در سال 2016 تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت و توانست بهبود پیدا کند. بونوچی و همسرش برای ادای دین خود به کارکنان این بیمارستان، تصمیم گرفتند تا کمک خود برای مبارزه با ویروس کرونا در ایتالیا را به این بیمارستان اهدا کنند.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

اقدام پسندیده یوزیپ ایلیچیچ؛ مهاجم اسلوونیایی، توپ بازی والنسیا-آتالانتا را به بیمارستانی در شهر برگامو اهدا کرد

به گزارش AS، ایلیچیچ پس از این پوکر، توانست توپ را هم با خود به خانه ببرد. حالا از ایتالیا خبر رسیده که مهاجم اسلوونیایی، آن توپ را به بیمارستانی در شهر برگامو اهدا کرده تا با عواید فروش آن، این مرکز درمانی بتواند تجهیزات مبارزه با شیوع ویروس کرونا را تهیه کند. برگامو در لمباردی واقع شده است که مرکز شیوع کرونا در ایتالیا به حساب می آید. 

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

پنج نفر از بازیکنان و کادر فنی باشگاه والنسیا به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش گل، باشگاه والنسیا اعلام کرده تست 5 نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه مثبت بوده است. تمام آن ها در خانه مانده اند و به توصیه های نهادهای بهداشتی و درمانی عمل می کنند.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

ادعای آ اس: یوفا می‌خواهد بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در دو شهر و طی چهار روز برگزار کند

به گزارش AS، یوفا می خواهد از فرمت Final Four در فصل جاری لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند. بدین ترتیب بازی های نیمه نهایی و فینال در یک شهر برگزار می شود. در این فرمت بازی ها طی 4 روز انجام می شود. شهرهای استانبول و گدانسک پیش از این برای میزبانی فینال این رقابت ها انتخاب شده بودند. بنابراین این بازی ها در همین شهرها برگزار می شود. استانبول میزبان بازی های نهایی لیگ قهرمانان و گدانسک هم میزبان بازی های نهایی لیگ اروپا می شود.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

ویدیو؛ آنتونیو کونته و دعوت از مردم به ماندن در خانه


 

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

تیم‌های سری آ در صورت نیمه کاره ماندن فصل، ضرری 700 میلیون یورویی می‌بینند

به گزارش لارپوبلیکا، فدراسیون فوتبال ایتالیا در نظر دارد مسابقات سری آ را از اول ماه می آغاز کرده و آن را در آخر ژوئن به اتمام برساند اما این امر مستلزم تصمیم یوفا جهت تعویق یورو 2020 است. در صورتی که این فصل سری آ به پایان نرسد، با توجه به مسائلی چون حق پخش تلویزیونی و اسپانسرها مجموعا ضرری 700 میلیون یورویی به تیم‌های سری آ وارد خواهد شد. باشگاه‌های سری آ برای جبران ضررهای مالی از دولت و وزیر ورزش ایتالیا کمک خواسته‌اند.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

تست کرونای کریستین وود، بازیکن تیم بسکتبال دیترویت پیستونز مثبت اعلام شد؛ 63 بار تماس با رودی گوبر در طول بازی با یوتا، وود را با کرونا درگیر کرد!

به گزارش آدرین ویناروسکی، خبرنگار مشهور ESPN، پس از رودی گوبر و دانوان میچل، کریستین وود، بازیکن تیم دیترویت پیستونز سومین بازیکن NBA است که تست کرونای او مثبت اعلام شد.

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

تغییر کاربری هتل‌های زنجیره‌ای کریستیانو رونالدو به بیمارستان جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش مارکا، با شیوع ویروس کرونا در اروپا، کریستیانو رونالدو می‌خواهد هتل‌های زنجیره‌ای خود در کشورش پرتغال را به بیمارستان تغییر کاربری دهد تا پذیرای بیماران مبتلا به کرونا شوند. همچنین بیماران به صورت رایگان در هتل‌های کریستیانو رونالدو بستری می‌شوند. علاوه بر این، رونالدو از پزشکان و کادر درمانی جهت مبارزه با بیماری کرونا، حمایت مالی نیز انجام می‌دهد. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پرتغال حدود 80 نفر است اما اسطوره فوتبال این کشور، آماده است جهت مبارزه با این بیماری کمک کند.

هتل های کریستیانو رونالدو

یکشنبه 25 اسفند 1398 | 15 مارس 2020

سیمئونه: بیایید مراقب خود و اطرافیان‌مان باشیم و به حرف های کارشناسان سلامت گوش کنیم

طرفداری- کرونا چندوقت است که به اروپا رسیده است و باعث بروز مشکلات فروانی شده است. شیوع کرونا، باعث لغو برگزاری مسابقات تمام 5 لیگ معتبر اروپایی شده و حداقل تا 3 هفته دیگر، هیچ فوتبالی در 5 لیگ معتبر برگزار نخواهد شد.  

به گزارش مارکا، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از شیوع کرونا و اقدامات مراقبتی لازم گفت: 

 

من از همینجا، یعنی خانه ام به شما توصیه می کنم اقداماتی که کارشناسان سلامت برای مقابله با کرونا گفته اند را انجام دهید. بیایید مراقب خودمان، و تمام آدم های اطراف خود باشیم. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

ولاهوویچ: در خانه خوابیده بودم و ناگهان دیدم تب دارم و عرق کرده‌ام؛ قرنطینه خانگی برای کیه زا مثل تعطیلات است؛ او معتاد بازی‌های ویدئویی است

دوشان ولاهوویچ، جرمن پتزلا و پاتریک کوترونه از فیورنتینا تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند و بدین ترتیب بازیکنان این تیم فعلا در قرنطینه کامل هستند. مهاجم 20 ساله ویولا در لایو اینستاگرامش در این مورد گفت:

 

من خانه بودم، خوابیده بودم و وقتی بیدار شدم، تب داشتم و غرق در عرق بودم. دمای بدنم را اندازه گرفتم و روی 37 درجه بود. بنابراین کمی دارو خوردم و با باشگاه تماس گرفتم. تا بعد از ظهر، تبم بیشتر شد و به 39 درجه رسید. بنابراین به بیمارستان رفتم. فکر نمی کردم انقدر بد باشد. به هر حال الان خوبم و در حال استراحت هستم. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

آنچلوتی: با مصیبت‌های فعلی، فوتبال هیچ ارزشی ندارد؛ ظاهرا مردم در انگلیس متوجه ابعاد بحران ناشی از ویروس کرونا نیستند

 آنچلوتی در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت:

 

ما به معنای واقعی خودمان را از بقیه جدا نکرده‌ایم ولی در پی تب کردن یکی از بازیکنان، برخی اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت. البته حالا تب او پایین آمده است و این مهم‌ترین چیز است. لیگ برتر بالاخره متوقف شد. با توجه به شرایط، تصمیم درستی گرفته شد. نمی‌توانستیم ادامه بدهیم. برای هر کسی سلامتی‌اش مهم‌ترین چیز است: تیم‌ها، هواداران، اهالی رسانه و همه کسانی که با فوتبال در ارتباط هستند. در اصل باید در تاریخ 22 مارس به کارمان برگردیم ولی اگر اوضاع رو به وخامت گذاشت، چگونه می‌توانیم به این فکر باشیم؟

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

پراندلی: چند نفر از دوستان من به خاطر ابتلا به کرونا فوت کردند؛ متاسفانه یک هفته دیر اقدام کردیم و باید زودتر همه چیز را تعطیل می‌کردیم

به گزارش Lady Radio، تا کنون 1266 نفر به خاطر ابتلا به کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده اند. پراندلی در این باره گفت:

 

فکر می کنم متاسفانه یک هفته دیر اقدام کردیم و باید زودتر همه چیز را تعطیل می کردیم. چند نفر از دوستان من به همین خاطر بیمار شدند و فوت کردند. این وحشتناک است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ماندن در خانه و پرهیز از برقراری ارتباط با دیگران است. در روستایی کوچک مثل روستای من اورزینووی، یک بازی ساده ترتیب داده بودند و با یک گروه دیگر از روستای لودی دیدار کردند. گویا از همان جا این بیماری پخش شد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

یوفا تصمیم دارد یورو 2020 را در ماه دسامبر برگزار کند؛ امکان تعویق یکساله این تورنمنت همچنان پابرجا است

به گزارش تلگراف، یوفا در نظر دارد که یورو 2020 را در ماه دسامبر برگزار کند تا لیگ هایی که بازی معوقه دارند، در تابستان بتوانند آنها را برگزار کنند. قرار است که روز سه شنبه، این تصمیم مورد بررسی قرار بگیرد. برخی منابع، خبر داده اند که یوفا در نشست فوری اش، علاوه بر یورو 2020، بر سر برگزاری لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم تصمیم گیری خواهد کرد. هرچند از آنجایی که در  تابستان 2021 هیچ تورنمنتی در ورزش مردان برگزار نخواهد شد، این احتمال هم هست که یوروی پیش رو، در آن زمان برگزار شود. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

با فابیو دیپائولی و برژینسکی، حالا 7 بازیکن سمپدوریا به ویروس کرونا مبتلا شده اند

طرفداری - در بین تیم های ایتالیا، سمپدوریا بدترین وضعیت را در مقابله با ویروس کرونا دارد. مانولو گابیادینی پس از دنیله روگانی دومین بازیکن سری آ بود که جواب تست او مثبت اعلام شد. دیروز باشگاه سمپدوریا اعلام کرد آلبین اکدال، عمر کولی، مورتن ثورسبی و آنتونیو لاگومینا و همچنین دکتر این تیم، آمادئو بالداری نیز به این ویروس مبتلا شده اند. 

همچنین دقایقی پیش بارتوش برژینسکی، دیگر بازیکن سمپدوریا نیز در اینستاگرام تایید کرد به کرونا مبتلا شده است. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

پیام اینستاگرامی لیونل مسی در رابطه با ویروس کرونا: وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم

بارسلونا-لالیگا-اسپانیا-barcelona-آرژانتین

شیوع ویروس کرونا فوتبال جهان و اروپا را به شدت تحت تاثیر قرار داده و اسپانیا نیز درگیر این مساله است. در 24 ساعت گذشته، 1700 نفر در اسپانیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به بیش از 6000 نفر رسیده است. صحبت هایی مبنی بر اعمال قرنطینه در کشور اسپانیا مانند ایتالیا وجود دارد. لیونل مسی که این روزها به دلیل تعویق بازی های لالیگا در خانه حضور دارد، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

 

روزهای سختی برای همه است. ما نگران این اتفاقات هستیم و می خواهیم با گذاشتن خودمان به جای کسانی که بیشترین زجر را می کشند و یا به صورت مستقیم به دلیل ابتلای خودشان، خانواده یا دوستانشان درگیر این موضوع هستند و یا کسانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می جنگند، کمک کنیم. برای همه آنها آرزوی می کنم قوی باشند. 

 

سلامتی باید اولویت اصلی باشد. لحظه ای استثنایی است و باید توصیه های سازمان های بهداشت و مسئولان را رعایت کنیم. این تنها راهی است که بتوانیم به طور موثر با آن بجنگیم. وقت آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در خانه بمانیم. زمانی عالی برای گذراندن اوقات در کنار نزدیکان است و این کار همیشه شدنی نیست. آغوش بزرگ و امیدوارم این موضوع را قبل از آنکه دیر شود، به زودی شکست دهیم. #در خانه بمانیم

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

شینزو آبه، نخست‌ وزیر ژاپن: شیوع ویروس کرونا باعث لغو برگزاری المپیک توکیو نخواهد شد

به گزارش BBC، شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در مصاحبه ای در مورد شیوع کرونا و المپیک گقت: 

 

ما توانسته ایم تا حدود زیادی جلوی گسترش ویروس را بگیریم. بدون هیچ مشکلی و طبق برنامه قبلی، المپیک را برگزار خواهیم کرد. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

پنج‌شنبه، روزی احتمالا سرنوشت‌ساز در راستای آینده لیگ برتر انگلیس

همچنین تلگراف نیز گزارش می دهد روز پنجشنبه قرار است جلسه‌ای فوری میان سران لیگ برتر برگزار شود که در این جلسه تصمیمات شفاف‌تری در خصوص آینده لیگ برتر انگلیس و یورو 2020 گرفته شود. حال باید دید که روز پنجشنبه چه تصمیمی در خصوص آینده لیگ برتر انگلیس گرفته خواهد شد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمام فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی در کشور عربستان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد

به گزارش فارس، مسئولان سعودی بعد از یک هفته پافشاری به تعطیل نکردن مسابقات فوتبال و دیگر ورزش‌ها در این کشور به خاطر کرونا در نهایت تسلیم شدند و تصمیم به تعطیلی مسابقات را گرفتند. وزرات ورزش عربستان لحظاتی پیش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تمام فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی به خاطر شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

معاون رئیس باشگاه فلامینگو به کرونا مبتلا شده است؛ وی اخیرا با فلورنتینو پرز و آبیدال ملاقات کرده بود

به گزارش AS، این هیئت برزیلی که اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس در اسپانیا حضور داشت، در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا هم در سانتیاگو برنابئو حاضر بود. آنها در این سفر با فلورنتینو پرز و اریک آبیدال هم دیدار داشتند. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

فوری؛ پاتریک کوترونه و جرمن پتزلا از فیورنتینا به ویروس کرونا مبتلا شدند

پس از ابتلای دوشان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا به ویروس کرونا، تست کرونای جرمن پتزلا و پاتریک کوترونه مثبت اعلام شد.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

آئولاس، ریاست باشگاه لیون: بهتر است فصل 20-2019 لیگ یک فرانسه در همین وضعیت به پایان برسد

روز گذشته خبر رسید تمامی مسابقات لیگ یک و دوی فرانسه تا اطلاع ثانوی برای مبارزه با کووید 19 به تعویق افتاده‌اند. چند روز قبل تصمیم گرفته شده بود مسابقات تا تاریخ 15 آوریل پشت درهای بسته برگزار شود ولی با ورود دولت فرانسه به ماجرا، تصمیم دیگری در این زمینه اتخاذ شد. 

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

تعطیلی تمرینات گل گهر سیرجان به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ جواب تست کرونای تمام اعضای گل گهر منفی بود

به گزارش تسنیم، گل‌ گهری‌ ها قرار بود از روز پنجشنبه هفته گذشته تمرینات‌شان را در تهران آغاز کنند، اما به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر، مجید جلالی نیز فعلاً به تیمش استراحت داده است.

پس از این تصمیم، تمام بازیکنان و کادرفنی تیم گل گهر تست کرونا دادند که جواب تمام این تست‌ها منفی بود.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

به دلیل شیوع کرونا، بازی خیریه میان اسطوره‌های لیورپول و بارسلونا در آنفیلد، به تعویق افتاد

به گزارش AS، باشگاه بارسلونا تایید کرد که دیدار خیریه اساطیر این تیم مقابل لیورپول، به دلیل شیوع کووید-19 (کرونا) به تعویق افتاده است. بارسلونا در راستای لغو سفر تیم هایش در ماه مارس و آپریل، این تصمیم را اتخاذ کرده است.

گفتنی است که بلیط های این بازی، مدت ها پیش به فروش رفته بود و در همین راستا، باشگاه لیورپول اعلام کرده است که بلیط های خریداری شده، برای تاریخ جدید برگزاری که متعاقبا اعلام می شود، معتبر خواهد ماند. 

بارسلونا-لیورپول-Barcelona-Liverpool-اسپانیا-لالیگا-انگلستان-لیگ برتر

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

لوکا کیلیان، مدافع پادربورن، نخستین بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در بوندس‌لیگا

به گزارش وب سایت پادربورن، تست کرونای لوکا کیلیان، مدافع 20 ساله آلمانی این باشگاه مثبت اعلام شده است. لوکا کیلیان نخستین بازیکنی از بوندس‌لیگا است که به ویروس کرونا مبتلا می‌شود.

شنبه 24 اسفند 1398 | 14 مارس 2020

باشگاه‌های سری آ ایتالیا خواهان برگزاری تمام بازی های فصل تا ماه ژوئن؛ مخالفت با پلی آف برای تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده

به گزارش نیکولو اسکیرا و جانلوکا دی مارتزیو، امروز مدیران تیم های سری آ در یک کنفرانس ویدئویی از راه دور، با هم مذاکره و مشورت کردند تا چگونگی به پایان رسیدن بازی های لیگ را مورد بحث قرار دهند. در این جلسه در نهایت همه تیم های به این نتیجه رسیدند که با پلی آف یا گزینه های دیگر موافق نیستند و می خواهند بازی های باقی مانده برگزار شود. ایده تیم های سری آ این است که پس از توقف شیوع ویروس کرونا، هر سه روز یک بار بازی ها برگزار شود و تا ماه ژوئن ادامه داشته باشد تا فصل با برگزاری تمام بازی ها تمام شود. با توجه به اینکه احتمالا سایر لیگ های اروپایی نیز همین معضل را دارند، بازی های یورو 2020 باید سال آینده برگزار شود. 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

پیام یورگن کلوپ پس از تعلیق بازی های لیگ برتر انگلیس: اگر تعلیق فوتبال باعث شود که فقط یک نفر سالم بماند، ما دیگر فوتبال بازی نخواهیم کرد

به گزارش Liverpoolecho، یورگن کلوپ پیامی برای هواداران لیورپول و تمامی کسانی که با ویروس کرونا درگیر هستند، فرستاده است که این پیام به شرح زیر است:

 

اول و مهم‌تر از هر چیز، همه ما باید برای محافظت از یکدیگر، هر کاری را انجام دهیم. منظورم در جامعه‌ای است که باید در تمام عمر در آن زندگی کنیم. در حال حاضر فکر می کنم که این (شیوع ویروس کرونا) بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. من قبلا گفته‌ام که فوتبال همیشه مهم‌ترین چیز در برابر چیزهای کم ارزش و بی اهمیت است. امروز، فوتبال و مسابقات فوتبال اصلا اهمیتی ندارند. مطمئنا ما نمی خواهیم در یک استادیوم خالی از تماشاگر بازی کنیم یا خواستار این نیستیم که مسابقات فوتبال به حالت تعلیق درآید اما اگر چنین کارهایی کمک کند تا فقط یک نفر سالم بماند، ما بدون اینکه هیچ سوالی بپرسیم این کار (فوتبال بازی کردن) را انجام نخواهیم داد. اگر این یک انتخاب بین فوتبال و منافع جامعه باشد، هیچ مشکلی نیست، واقعا مشکلی نیست. تصمیم و اعلامیه امروز (مبنی بر تعلیق لیگ برتر) با انگیزه ایمن نگه داشتن مردم در حال اجرا است. به همین دلیل همه ما به طور کامل از این تصمیم حمایت خواهیم کرد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

ادعای اسکای: به احتمال ۷۵ درصد لیگ‌ برتر انگلیس نیمه ‌تمام خواهد ماند

به گزارش کاوه صلح کل از اسکای، یکی از مقامات ارشد لیگ برتر انگلیس معتقد است که فصل جاری به احتمال 75% به اتمام نخواهد رسید و در این رابطه می گوید:

 

من هیچ شانسی برای اینکه بتوانیم پس از سه هفته به فوتبال بازی کردن بازگردیم، قائل نیستم. این کار (تعلیق) برای ماه ها ادامه خواهد داشت. حتی شروع فصل آینده نیز در ابهام است. سوالات زیادی برای پاسخ دادن وجود دارد. آیا تیمی به لیگ برتر صعود خواهد کرد و یا تیمی به چمپیونشیپ سقوط خواهد کرد؟ 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان فیورنتینا به ویروس کرونا مبتلا شد؛ بازیکنان اودینزه هم قرنطینه شدند

پس از ابتلای دنیله روگانی به کرونا و مثبت شدن تست کرونای پنج بازیکن سمپدوریا، ویروس کرونا به فیورنتینا نیز رسید. به گزارش فابریتزیو رومانو، تست کرونای دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب فیورنتینا نیز مثبت اعلام شد. علاوه بر فیورنتینا، تیم اودینزه نیز قرنطینه می‌شود زیرا هفته گذشته ولاهوویچ برابر اودینزه بازی کرد و ممکن است ویروس را به بازیکنان این تیم نیز منتقل کرده باشد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

پیام توییتری موستافی برای تشویق مردم به پیروی کردن از توصیه‌های بهداشتی جهت مبارزه با کرونا

تا زمان انتشار این مطلب، ابتلای 142,897 نفر به ویروس کرونا در دنیا تایید شده است که از این میان 5,375 نفر جان خود را از دست داده‌اند. بر حسب اهمیت موضوع، مدافع آرسنال از تریبونی که در اختیار دارد استفاده کرد تا برای تاثیر گذاری روی مخاطبانش تلاش کند. موستافی در توییتر نوشت:

 

این مسئله از فوتبال بزرگ‌تر است. این که حالا تمامی ابزار موجود برای متوقف کردن این ویروس را به کار گرفته‌ایم، اهمیت زیادی دارد. بنابراین لطفا از دستور العمل مقامات پیروی کنید و از هر چیزی که شما، دوستان و خانواده‌تان را به خطر می‌اندازد، بپرهیزید. سالم و سلامت بمانید!

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

اولین توئیت آرتتا پس از ابتلا به کرونا:با یک چالش بی سابقه مواجه شده ایم؛ مراقب همدیگر باشید

با گسترش شیوع ویروس کرونا در اروپا، این ویروس به انگلستان هم رسید. دیروز بود که خبر ابتلای میکل آرتتا به کرونا منتشر شد.همچنین تصمیم بر تعلیق 3 هفته ای لیگ برتر انگلیس هم امروز به طور رسمی اعلام شد. 

آرتتا اکنون در نخستین توئیت خود پس از انتشار این خبر گفت: 

 

از حرف ها و حمایت های شما متشکرم. الان احساس بهتری دارم. همه ما با یک چالش بزرگ و بی سابقه مواجه شده ایم. سلامتی جامعه، در این لحظه بسیار مهم است. با پیروی از راهنمایی هایی که اعلام شده، از یکدیگر مراقبت کنید و همه ما در کنار هم این کار را خواهیم کرد. آفرین به لیگ برتر، به خاطر گرفتن تصمیم درست.  

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

پاپو گومز: وضعیت کرونا در ایتالیا مثل یک فیلم ژانر وحشت است

وضعیت بحرانی شیوع کرونا در ایتالیا، هفته گذشته باعث قرنطینه کامل ایتالیا و تعلیق یک ماهه سری آ شد. پاپو گومز، کاپیتان آرژانتینی آتالانتا در مصاحبه با رادیو Club Octubre در خصوص وضعیت خطرناک شیوع کرونا در شهر برگامو که در ایالت لومباردی ایتالیا قرار دارد، گفت:

 

در ایتالیا فقط سوپرمارکت‌ها و مراکز درمانی باز است. می‌توان از اینترنت خوراکی و غذا سفارش داد و آن‌ها کالاهای مورد نیاز شما را به درب منزل می‌آورند. هیچ‌کس در خیابان‌ها نیست و باور کنید اغراق نمی‌کنم، وضعیت مثل یک فیلم ژانر وحشت است. جشن هواداران آتالانتا؟ در برگامو 400 نفر مبتلا به ویروس هستند. می‌دانیم که هواداران چه عشقی به ما دارند اما آن‌ها باید قوانین را رعایت کرده و در خانه‌ها بمانند.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

فوری؛ ابتلای چهار بازیکن دیگر از سمپدوریا به ویروس کرونا تایید شد!

به گزارش فابریتزیو رومانو، تست کرونای چهار بازیکن دیگر از سمپدوریا مثبت شده و ویروس کرونا از مانولو گابیادینی به آلبین اکدال، مورتن ثورسبی، عمر کولی و آنتونیو لاگومینا در سمپدوریا منتقل شده است. نگاهی داریم به اطلاعات بازیکنان سمپدوریا که به کرونا مبتلا شده‌اند:

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

یوونتوس-مهاجم یوونتوس-سری آ-پرتغال-Juventus

رونالدو: پیروی از توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا اهمیت زیادی دارد؛ جان انسان‌ها مهم‌تر از هر چیزی است

کریستیانو رونالدو که در مادیرای پرتغال قرنطینه خانگی است، در خصوص مبارزه با ویروس کووید 19 پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

 

دنیا در حال سپری کردن لحظات حساسی است که این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. امروز نه به عنوان یک فوتبالیست بلکه به عنوان یک پسر، پدر و انسانی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا نگران است، با شما صحبت می‌کنم. دنبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد. حفاظت از جان انسان‌ها باید مهم‌تر از هر چیزی باشد. با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی که مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌های من از تمام کادرهای درمانی که برای نجات جان دیگران، خود را در معرض خطر قرار داده‌اند، ادامه دارد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ به دلیل شیوع کرونا، مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2021 آفریقا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

در وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آفریقا، بیانیه زیر منتشر شده است: 

 

پیرو گسترش شیوع ویروس کرونا، و اعلان سازمان جهانی یهداشت که این ویروس را همه گیر توصیف کرده است، کنفدراسیون فوتبال آفریقا تصمیم گرفته تا مسابقات پیش رو را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازد: 

 

- مرحله انتخابی جام ملت های آفریقا 2021

 

- انتخابی جام جهانی زیر 20 سال زنان 

 

- مرحله انتخابی جام ملت های زنان آفریقا 2020

 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ تمامی مسابقات بوندسلیگا از جمله بازی‌های هفته بیست و ششم، تا تاریخ 2 آوریل لغو شدند

مسئولان لیگ می‌گویند شمار مبتلایان در بین باشگاه‌های بوندسلیگایی رو به افزایش است و در این حالت ادامه یافتن رقابت‌ها حتی بدون حضور تماشاگران عقلانی نخواهد بود. تا کنون تست سه تن از بازیکنان بوندسلیگای دو مثبت از آب در آمده است. 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

فوری؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، گرندپری‌های بحرین و ویتنام فرمول یک به تعویق افتادند

این خبر پس از لغو شدن گرندپری افتتاحیه فصل 2020 فرمول یک در ملبورن منتشر می‌شود. چند هفته پیش نیز اعلام شده بود که گرندپری چین، مرحله چهارم تقویم 2020 فرمول یک، به تعویق افتاده است. کشور چین برای روزهای 17 تا 19 آوریل میزبانی مسابقات را برعهده داشت. فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، فیا، با برگزارکنندگان مسابقات در بحرین و ویتنام در ارتباط خواهند بود تا شرایط را زیرنظر بگیرند و امکان تعیین تاریخ جدید برای این دو گرندپری را بررسی کنند. در حال حاضر، فیا و تشکیلات فرمول یک انتظار دارند فصل 2020 از پایان ماه می و در پیست‌های اروپایی آغاز شود اما ممکن است در این وعده نیز بازبینی‌هایی صورت بگیرد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

بر اساس اعلام UFC، رویداد برازیلیا بدون حضور تماشاگران و رویداد لندن مطابق برنامه قبلی برگزار خواهد شد

به گزارش MMAMania و بر اساس گفته‌های دینا وایت، رییس سازمان UFC، رویداد یواف‌سی فایت نایت 170 روز شنبه در شهر برازیلیا، برزیل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. همچنین رویداد یواف‌سی فایت نایت 171 که برای برگزاری در تاریخ 21 مارس در شهر لندن ثبت شده بود و طی آن در دسته نیمه سبک‌وزن تایرون وودلی برابر لئون ادواردز قرار خواهد گرفت، «مطابق برنامه قبلی» پیش خواهد رفت.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رودی گوبر، سنتر یوتا جز، بابت بی‌احتیاطی خود در مقابله با ویروس کرونا از همه عذرخواهی کرد؛ NBA او را ب‌خاطر رفتارش جریمه نخواهد کرد

رودی گوبر، سنتر تیم یوتا جز که در روزهای اخیر خبرساز شده بود، در اولین اظهارات عمومی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا بابت رفتار غیرمحتاطانه‌اش که باعث قرار گرفتن دیگران در معرض ویروس شده بود عذرخواهی کرد.

گوبر امیدوار است که ماجرای او مانند یک هشدار و درس عبرت عمل کند و باعث شود همه مردم این بیماری را جدی بگیرند. 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

هادسون اودوی: امیدوارم خیلی زود به زمین فوتبال برگردم (با زیرنویس فارسی)

 

 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

اعلام حمایت جورجو کیه لینی از کمپین جمع آوری کمک برای بیمارستان های تورین (با زیرنویس فارسی)

 

 

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ دیدار دوستانه انگلیس-ایتالیا لغو شد

شیوع کرونا، فوتبال در ایتالیا و انگلیس را تعطیل کرده است و همان طور که خواندید، به دلیل شیوع کرونا در انگلیس، لیگ برتر انگلیس سه هفته تعلیق خواهد بود. به گزارش وب سایت فدراسیون فوتبال انگلیس، بازی دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایتالیا و دانمارک که قرار بود دو هفته دیگر در استادیوم ومبلی لندن برگزار شوند، لغو شدند. هوادارانی که بلیط این دو بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند پول خود را پس بگیرند.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

باشگاه یوونتوس رسما ابتلای پائولو دیبالا به کرونا را تکذیب کرد

باشگاه یوونتوس نیز به این شایعه واکنش نشان داده است. باشگاه یوونتوس با ارسال یادداشتی به آنسا، خبرگزاری دولتی ایتالیا اعلام کرد تست کرونای پائولو دیبالا مثبت اعلام نشده و خبر رسانه ونزوئلایی کذب است. گفتنی است تمام اعضای باشگاه یوونتوس در قرنطینه خانگی هستند.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ تمام مسابقات هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به تعویق افتاد

به گزارش وب سایت یوفا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید 19 در سرتاسر اروپا و تصمیم دولت‌های اروپایی، تمام مسابقات زیر نظر یوفا طی هفته آینده به تعویق افتاد. به این ترتیب هفته آینده مسابقات یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک هشتم نهایی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان جوانان برگزار نخواهد شد و همچنین قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی این مسابقات به زمان دیگری موکول می‌شود. یوفا در صورت لزوم خصوص تعویق‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ رقابت‌های لیگ 1 فرانسه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد

با شیوع سریع ویروس کرونا در سراسر جهان، تعطیل شدن رقابت‌های ورزشی این روزها روز به روز بیشتر می‌شود. موضوعی که به شدت نگران کننده شده و حالا در ابعاد گسترده تری درحال رخ دادن است. پیش از این 3 لیگ از 5 لیگ معتبر اروپا به حالت تعلیق درآمده بودند و حالا هم نوبت به لیگ 1 رسید. بنابر اعلام رسمی لیگ 1، رقابت‌های این لیگ تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ تعلیق رقابت های بوندسلیگا و بوندسلیگا 2 تا تاریخ 2 آوریل

پس از تعطیلی موقت سری آ و لالیگا، این بار نوبت به بوندسلیگا رسیده تا فعلا لیگ خود را تعطیل کند. کرونا با شیوع سریع خود رقابت های ورزشی در تمام نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده و حالا با اعلام رسمی سایت بوندسلیگا، رقابت های بوندسلیگا و بوندسلیگا 2 تا تاریخ 2 آوریل به تعویق افتاده است و پس از آن درمورد نحوه ادامه برگزاری این رقابت های تصمیم گیری خواهد شد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

مریح دمیرال: ویروس کرونا؟ حالم خوب است و برای مدتی به تمرین کردن در خانه ادامه می‌دهم

مریح دمیرال حالا در توئیتر خود در این باره نوشته است:

 

باشگاهمان بنابر احتیاط تصمیماتی را گرفته پس برای مدتی به تمرین کردن در خانه ادامه می‌دهم. حالم خوب است و چیزی برای نگرانی وجود ندارد. از آن‌هایی که حمایت خود را نشان دادند، ممنونم. لطفا تمام نکات ضروری را رعایت کنید.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

فورى؛ بعد از مشخص شدن نشانه هايى از ويروس كرونا در يكى از بازيكنان باشگاه اورتون، تيم اصلى اين باشگاه در قرنطينه قرار گرفت

به نظر می رسد یکی از بازیکنان اورتون نشانه هایی از کرونا داشته و بنابر احتیاط تمام بازیکنان تیم اصلی و کادر فنی در قرنطینه قرار خواهند گرفت

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

رسمی؛ با مثبت اعلام شدن تست کرونای کالوم هادسون اودوی، بازیکنان تیم و کادرفنی چلسی وارد خود قرنطینگی شدند

با اعلام رسمی باشگاه چلسی، تست کرونای کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان آبی‌ها مثبت اعلام شد. اعضای ترکیب تیم، کادرفنی و تعدادی از کارکنان باشگاه قرنطینه می‌شوند.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

گرند پری استرالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

به گزارش وب سایت رسمی فرمول یک، با توجه به انصراف تیم مک لارن از گرند پری استرالیا به دلیل ابتلا یکی از اعضای این تیم به ویروس کرونا و همچنین جلسه مشترک سایر تیم های حاضر در این رقابت و جلسه فدراسیون جهانی اتومبیل رانی، تصمیم گرفته شد تا گرند پری استرالیا لغو شود.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

به دلیل ابتلای میکل آرتتا به ویروس کرونا، دیدار برایتون-آرسنال در لیگ برتر لغو شد

با تایید باشگاه برایتون، دیدار شنبه برایتون-آرسنال از هفته سی ام لیگ برتر لغو شده و به تاریخ دیگری موکول می شود.

میکل آرتتا-Mikel Arteta

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

نونو اسپیریتو: مردم جهان در حال مرگ هستند و ما همچنان فوتبال بازی می‌کنیم؛ واقعا مضحک است

سرمربی وولورهمپتون پس از بازی با المپیاکوس، از لغو نشدن بازی های فوتبال ابراز نارضایتی کرد.

جمعه 23 اسفند 1398 | 13 مارس 2020

به دلیل ابتلای یکی از اعضای خانواده بنجامین مندی به ویروس کرونا، این بازیکن نیز قرنطینه شد

به نقل از اسکای، تست کرونای یکی از نزدیکان بنجامین مندی مثبت اعلام شده است. با توجه به اینکه این فرد یکی از اعضای خانواده مندی است، این بازیکن دائما با او در تماس بوده است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

به دنبال ابتلای آرتتا به ویروس کرونا، لیگ برتر جلسه فوری خواهد داشت

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، فردا جلسه‌ای فوری برای تعویق بازی های آینده لیگ برتر انگلیس برگزار می شود.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

میکل آرتتا بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونا: این موضوع بسیار ناامیدکننده است؛ به محض اینکه اجازه داشته باشم به تیم برمی گردم

سرمربی توپچی ها ضمن ناراحتی از خبر ابتلایش به ویروس کرونا اذعان نمود: "مشخص است که ما نمی توانیم طبق برنامه فعلی، برخی از بازی های مان را برگزار کنیم."

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

شایعه ابتلای پائولو دیبالا به ویروس کرونا صحت ندارد!

رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر نزدیک به باشگاه یوونتوس تایید کرد که خبر ابتلای دیبالا به کرونا صحت ندارد و جعلی است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

احتمال خاتمه فصل جاری بوندس لیگا در هفته پیش رو؛ خبری از قهرمان و تیم های سقوط کننده نخواهد بود

به گزارش Express، فدراسیون فوتبال آلمان خاتمه بوندس لیگا بعد از اتمام بازی های هفته پیش رو را به دلیل شیوع ویروس کرونا در آلمان در نظر دارد. اگر DFB و DFL به توافق برسند که لیگ را تعطیل کنند، خبری از قهرمان نخواهد بود و تیمی نیز سقوط نخواهد کرد. در عوض، بوندس لیگا در فصل آینده با صعود 4 تیم از دسته پایین تر و با حضور 22 تیم برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به ویروس کرونا تایید شد

وب سایت آرسنال اعلام کرد که تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی این تیم مثبت اعلام شده و وی مبتلا به ویروس کرونا است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

به گزارش وب سایت رسمی فیفا، تمام بازی های رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی که قرار بود از تاریخ 23 تا 31 مارس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

بازی‌های این هفته لیگ برتر انگلستان طبق برنامه قبلی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

با تایید وبسایت رسمی لیگ برتر، بازی های هفته سی ام طبق برنامه قبلی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

ادامه مسابقات کوپا لیبرتادورس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

به گزارش فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، ادامه مسابقات کوپا لیبرتادورس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. دیدارهای 15 تا 21 مارس این مسابقات تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد و آینده برگزاری این مسابقات نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

روبیالس: زمانش که برسد، مختومه شدن یا نشدن لالیگا را اعلام خواهیم کرد؛ ممکن است همه ما در این لحظه ناقل ویروس کرونا باشیم

به گزارش مارکا، لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد مسائل به وجود آمده پیرامون کرونا در لالیگا گفت: 

ما از همه فوتبال اسپانیا متشکریم که در این لحظه دشوار، با فدراسیون هماهنگ هستند. چند روز پیش، ما یک کمیته نظارت بر مسابقات ایجاد کردیم و تصمیم بر این شد که مسابقات را متوقف کنیم. این چیزی است که کاملا به فدراسیون مربوط می شود، اما خواستیم که لالیگا را هم در جریان این تصمیم گیری قرار دهیم. تصمیم جدید را تا 25 مارس (5 فروردین) اتخاذ خواهیم کرد. فدراسیون ما همچنان کاملا به تصمیمات خود متعهد است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

آنیلی: ما این شرایط حساس را پشت سر خواهیم گذاشت (با زیرنویس فارسی)

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

لوکا یوویچ مشکوک به کرونا است؛ او در روزهای اخیر در کنار بازیکن بسکتبال رئال مادرید که کرونا داشت، مشغول ریکاوری بود

به نقل از دیلی میل، محل تمرین بازیکنان تیم بسکتبال و فوتبال رئال مادرید مشترک است. اکنون احتمال مبتلا شدن هر یک از آنها به ویروس کرونا محتمل است. در این میان باشگاه رئال مادرید ابتدا به لوکا یوویچ مشکوک شده است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

دیدار برگشت بازل-آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا به میزبانی بازل در فرانکفورت برگزار خواهد شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا در سوئیس، کلیه رقابت های ورزشی در این کشور حداقل طی یک ماه آینده لغو شده است. در همین راستا دیدار برگشت بازل-آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا نیز در سوئیس به حالت تعلیق درآمد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

رسمی؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، مسابقات بسکتبال دانشگاهی NCAA لغو شد

به گزارش توییتر رسمی مسابقات بسکتبال NCAA، به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا، مسابقات بسکتبال دانشگاهی NCAA لغو شد. ابتدا قرار بود این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اما اتفاقات اخیر و مخصوصا تعطیلی لیگ NBA، باعث افزایش فشارها برای برگزار نشدن این مسابقات شد تا در نهایت مارک امرت، مدیر مسابقات NCAA، با انتشار بیانیه ای، لغو این مسابقات را اعلام کند.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

تمام تورنومنت‌های گلف حرفه‌ای تا ابتدای ماه آپریل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد

به گزارش استاندارد، در حال حاضر مسابقات ورزشی در سراسر جهان به‌علت جهانی شدن ویروس کرونا لغو شده یا پشت درهای بسته برگزار می‌شوند. تور PGA با آغاز مرحله دوم مسابقات پلیرز چمپیونشیپ از روز جمعه تنها با حضور کارکنان اصلی ادامه خواهد یافت. این وضعیت تا اوپن والرو تگزاس که در تاریخ پنجم آپریل به پایان می‌رسد ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

سعید قلی زاده، یکی از مربیان بسکتبال استان مازندران، در اثر ابتلا به کرونا در گذشت

متاسفانه این روزها شاهد اخبار بسیار ناراحت کننده ای در دنیای ورزش هستیم. ویروس کرونا دنیای ورزش در سراسر جهان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و علاوه بر لغو شدن بسیاری از فعالیت‌های ورزشی، این ویروس درحال گرفتن قربانی است. به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید قلی زاده یکی از مربیان پایه، با سابقه و دلسوز استان مازندران امروز در شهر بابل بر اثر بیماری کرونا از دنیا رفت.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

به زودی و با اعلام دولت بریتانیا، برگزاری تمام مسابقات ورزشی در این کشور ممنوع اعلام می شود

به گزارش BBC، امروز پنجشنبه، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که این کشور، وارد فاز "به تاخیر انداختن" ویروس کرونا شده است. در حال حاضر 596 نفر در سراسر بریتانیا، به این ویروس مبتلا شده اند. جانسون در این مورد گفت: 

 

ما در حال تصمیم گیری هستیم که برگزاری رویداد های عمومی، مثل مسابقات ورزشی را ممنوع اعلام کنیم. دانشمندان ما گفته اند که این کار کمی می تواند باعث کاهش اثر شیوع ویروس شود. البته این کار ما مسئولیت سنگینی را بر بخش خدمات عمومی ما قرار می دهد. 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

ادامه مسابقات لیگ هاکی روی یخ آمریکای شمالی، NHL، به‌علت شیوع ویروس کرونا لغو شد

به گزارش نیویورک پست، لیگ از قبل تمرینات روز پنجشنبه را تعطیل کرده بود و به تیم‌ها اطلاع داد که در همکاری با NHL تاریخ جدید برای میزبانی از بازی‌ها در ماه جولای پیدا کنند. این تصمیم NHL در سایه خبر تعطیلی لیگ NBA گرفته شد با این تفاوت که در NHL هنوز هیچ بازیکنی به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

استفن کری در واکنش به تعلیق مسابقات NBA: بسکتبال بالاخره بازخواهد گشت اما در حال حاضر از خودتان مراقبت کنید

چند روز پس از آنکه خبر ابتلای استف به آنفولانزای فصلی منتشر شد، ستاره گلدن استیت وریرز حالا به تعلیق فصل NBA به‌خاطر ویروس کرونا واکنش نشان داده است:

 

2020 سال خوبی نیست. نمی‌دانم این وضعیت را با چه چیزی مقایسه کنم. تنها لازم است آماده باشید و از خودتان و آنهایی که در اطراف‌تان هستند مراقبت کنید. در آینده بالاخره بسکتبال بازخواهد گشت اما در حال حاضر از خودتان محافظت کنید و در امان باشید.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

رسمی؛ مسابقه یوونتوس-المپیک لیون به تعویق افتاد

به گزارش وب سایت یوونتوس، دیدار این تیم با المپیک لیون در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود هفته آینده برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

پیام پیانیچ به دنیله روگانی که به ویروس کرونا متبلا شده: در پایان تاریکی، روشنایی منتظر ما است

میرالم پیانیچ، ستاره یوونتوس و تیم ملی بوسنی، با انتشار پیامی صمیمانه و محبت آمیز به دوست و هم تیمی خود روحیه داده تا با شکست ویروس کرونا، به بهبودی کامل دست یابد. متن  پیام پیانیچ در اینستاگرام چنین است:

شاید این اتفاق باید می افتاد و تا این حد سر و صدا به پا می کرد تا بفهمیم اشتباه می کنیم و باید جدی بگیریم. نباید همه ما این اشتباهات را تکرار کنیم و باید به حرف های کسانی که در این شرایط اضطراری توصیه های مهمی می کنند، گوش بدهیم. نباید کرونا را دست کم بگیریم. با این حال، در پایان هر تاریکی، روشنایی منتظر ما است اما باید این را از صمیم قلب بخواهید. زود باش دنیله، ما یک تیم هستیم و حتی در این شرایط تیم می مانیم. همه چیز درست خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

داناوان میچل، ستاره یوتا جز به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ احتمالا رودی گوبر در انتقال بیماری به میچل نقش داشته است!

بر اساس توییت آدرین وجناروسکی، تست کرونای داناوان میچل، ستاره 24 ساله یوتا جز مثبت بوده است. بازیکنان جز به‌طور خصوصی گفته‌اند رودی گوبر در رختکن تیم بی‌احتیاط بود و بقیه بازیکنان و اموال متعلق به آنها را لمس می‌کرد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

واکنش لبران جیمز به وقایع اخیر جهان: چیزی که واقعا باید لغو شود سال 2020 است

بامداد امروز بود که با مثبت اعلام شدن تست کرونا رودی گوبر، بازیکن یوتا جز، ادامه فصل NBA به حالت تعلیق درآمد. ابرستاره لس آنجلس لیکرز با یک توییت به تعطیل شدن NBA و سایر رویدادهای ناگوار سال 2020 واکنش نشان داد:

 

پسر ما درحال لغو کردن رویدادهای ورزشی، مدارس، ادارات و موارد دیگر هستیم اما چیزی که واقعا باید لغو شود سال 2020 است. لعنتی! سه ماه اخیر دشوار بوده است. خدا حفظتان کند و در امان باشید.

 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

رسمی؛ مسابقه منچسترسیتی-رئال مادرید به تعویق افتاد

پس از ابتلای یک بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا و قرنطینه شدن تیم فوتبال رئال مادرید، باشگاه منچسترسیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد به دلیل مدت زمان دو هفته‌ای قرنطینه رئال مادرید، بازی هفته آینده این دو تیم در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لغو و به زمان دیگری موکول شده است. باشگاه منچسترسیتی همچنین برای تیم‌های بسکتبال و فوتبال رئال مادرید آرزوی سلامتی کرد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

رسمی؛ به دلیل شیوع کرونا، لیگ MLS آمریکا یک ماه تعلیق شد

طبق اعلام وب سایت MLS، مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد. پیش‌تر لیگ بسکتبال NBA تعلیق شده بود.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

قرنطینه برخی از تیم های NBA به دلیل بازی با یوتا جز؛ سرنوشت فصل 2019/20 در هاله ای از ابهام

به گزارش ESPN، تیم یوتا جز در شهر اوکلاهاما قرنطینه شده و تا سازمان بهداشت اوكلاهاما و سالت ليک سيتى سلامت آن ها را تاييد نکنند، اجازه ورود به يوتاه را پيدا نمى كنند. همچنین به دلیل بازی با یوتاه جز در روزهای اخیر، تيم هاى كليولند كاوليرز، نيويورک نيكس، بوستون سلتيكس، ديترويت پيستونز و تورنتو رپترز به مدت 14 روز در قرنطينه به سر مى برند. 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

تری تامپکینز، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال رئال مادرید، فرد مبتلا به ویروس کرونا

تری تامپکینز، بازیکن 29 ساله و آمریکایی تیم بسکتبال رئال مادرید، فردی است که به این ویروس مبتلا شده است. او از سال 2015 عضو باشگاه رئال مادرید است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

فوری؛ تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال رئال مادرید مثبت اعلام شد؛ ابهام در مورد برگزاری بازی های تیم فوتبال باشگاه

همه بازیکنان رئال مادرید در رده های مختلف جهت اطمینان قرنطینه شده اند. کمپ تمرینی والدبباس هم تعطیل شده است. به این ترتیب طبق اعلام این خبرنگار، حضور رئال مادرید در بازی های پیش روی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به حالت تعلیق درخواهد آمد

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

لوییس همیلتون: برگزار شدن گرندپری استرالیا شوکه‌کننده است و با آن مشکل دارم؛ دلیل لغو نشدن مسابقه؟ پول پادشاهی می‌کند!

درحالی که دولت‌های سراسر دنیا شهرهای مختلف کشورهایشان را زیر قرنطینه کامل قرار داده‌اند و مسابقات ورزشی مهم نیز لغو شده‌اند، لوییس همیلتون از اینکه قرار است رویداد افتتاحیه فصل 2020 فرمول یک برگزار شود گیج و مبهوت است. همیلتون در گفتگو با موتوراسپرت گفت:

 

از اینکه ما در اینجا (استرالیا) هستیم، بسیار بسیار شگفت‌زده‌ام. فکر می‌کنم این که مسابقاتی داشته باشیم خیلی خوب است اما برای من شوکه‌کننده است که همه در این اتاق نشسته‌ایم. همین الان هم هواداران بسیار زیادی به پیست بین‌المللی ملبورن آمده‌اند و به‌نظر می‌رسد بقیه دنیا در حال واکنش نشان دادن هستند. شاید کمی دیر باشد اما صبح امروز دیدیم که دونالد ترامپ مرزهای آمریکا را به روی کشورهای اروپایی بست، دیدیم که NBA به حالت تعلیق درآمد اما قرار است فرمول یک ادامه بدهد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

مدیاست: جزئیاتی از پلی آف احتمالی سری آ برای تعیین فاتح اسکودتو

اسپورت مدیاست، قبل از اینکه تصمیم گیری در مورد این شرایط مشخص شود، به پیش بینی جزئیات پلی آف احتمالی پرداخته است. در این مسابقات که قرار است تیم های اول تا هشتم لیگ سری آ حضور داشته باشند، دو جدول تعیین شده تا برنده هر دو طرف، به فینال مسابقات راه پیدا کند و قهرمان مشخص شود.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

سازمان لیگ: تمام مسابقات فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با كرونا ، تمامی مسابقات لیگ های فوتبال کشور در رده های برتر، دسته اول، دوم و سوم فصل ۹۹-۹۸ تا اطلاع بعدی به تعویق افتاد.

بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران  براساس هماهنگی با ستاد مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

پس از بروز علائم در سه تن از بازیکنان یک تیم؛ باشگاهی در لیگ برتر انگلیس از تمامی بازیکنانش تست ویروس کرونا می‌گیرد

تلگراف در گزارشی اختصاصی مدعی شده است یکی از بازیکنان تیم یاد شده در ابتدای هفته جاری علائمی از خود نشان داد و بلافاصله در قرنطینه خانگی قرار گرفت. در ابتدا وضعیت او رو به بهبود بود ولی حالا علاوه بر او، دو تن از هم تیمی‌هایش هم علائم ابتلا به ویروس کرونا را از خود نشان می‌دهند. اگر نتیجه آزمایش‌ها مثبت باشد، قطعا بازی این تیم در هفته سی‌ام لیگ برتر لغو خواهد شد.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

سخنگوی یوفا: دلیلی برای تغییر برنامه زمانی یورو 2020 وجود ندارد

شیوع ویروس کرونا در اروپا باعث تعطیلی سری آ، تعطیلی لالیگا، تعویق احتمالی لیگ قهرمانان و ابتلای دنیله روگانی به کرونا شده است اما ظاهرا یوفا برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یورو 2020 در تابستان ندارد. سخنگوی یوفا در مصاحبه با گل در خصوص احتمال به تعویق افتادن یورو 2020 جهت اتمام لیگ‌های معتبر اروپایی گفت:

 

دلیلی برای تغییر برنامه زمانی یورو 2020 وجود ندارد. یوفا با کشورهای درگیر با ویروس کرونا و مقامات محلی مربوطه، در خصوص گسترش شیوع ویروس در تماس است. 

گفتنی است هنوز کشوری رسما درخواست تعویق یورو 2020 را نداده است و این اصلی‌ترین دلیلی است یوفا می‌خواهد این مسابقات را در موعد مقرر برگزار کند. 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

فوری؛ باشگاه سمپدوریا، ابتلای مانولو گابیادینی به ویروس کرونا را تایید کرد

شب گذشته خبر ابتلای دنیله روگانی به ویروس کرونا منتشر شد. حالا پس از مدافع یوونتوس، بازیکنی دیگر از سری آ نیز به این ویروس مبتلا شده است

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

جلسه یوفا با حضور تمام اعضا برای بررسی واکنش به شیوع ویروس کرونا در اروپا روز سه‌شنبه برگزار می‌شود

به خاطر شیوع ویروس کرونا در اروپا و توصیه های سازمان جهانی بهداشت، یوفا امروز (پنجشنبه) از 55 اتحادیه عضو دعوت کرد تا در جلسه ای مهم در روز سه شنبه 17 مارس شرکت کنند. این جلسه به صورت ویدیوکنفرانس برگزار می شود و اعضای اتحادیه اروپایی باشگاه ها، لیگ های اروپایی و نمایندگان FIFPro هم در آن حضور خواهند داشت. باید واکنش اروپا به شیوع این ویروس بررسی شود. در این جلسه به همه موضوعات از جمله برگزاری یورو 2020 پرداخته می شود.

 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم فرمول یک مک‌لارن، این تیم از شرکت در گرندپری استرالیا کناره‌گیری کرد

به گزارش موتوراسپرت، فرد موردنظر پس از آنکه از علایم خاص برخوردار شد و آزمایش‌های مختلف را پشت سر گذاشت هم‌اکنون در خودانزوایی قرار دارد. آزمایش‌ها ابتلای این فرد به ویروس کوید-19 را مثبت اعلام کردند. سپس در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه منتشر شد، تیم مک‌لارن از حضور در مرحله اول فصل 2020 فرمول یک انصراف داد. در این بیانیه آمده است:

 

تیم برای این اتفاق آماده شده است و برای کارمندش که هم‌اکنون وارد یک دوره قرنطینه شده حمایت مداوم ارائه می‌دهد. تیم مک‌لارن با مقامامت محلی مرتبط همکاری می‌کند تا روند تحقیقات و بررسی‌ها تسهیل شود. زک براون، مدیرعامل مک‌لارن ریسینگ و آندریاس سیدل، مدیر تیم فرمول یک مک‌لارن، ظهر امروز این تصمیم را به فرمول یک و فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اطلاع دادند.  این تصمیم بر اساس وظیفه اهمیت دادن، نه‌تنها به تیم مک‌لارن، کارکنان و شرکای تجاری‌اش بلکه به سایر تیم‌ها رقیب، هواداران فرمول یک و سهامداران گسترده آن اتخاذ شده است.

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

فورى؛ ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا در آستانه تعليق؛ انتظار مى رود يوفا به زودى اين موضوع را رسما اعلام كند

دنیله روگانی از یوونتوس و همچنین یکی از اعضای تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این مساله باعث قرنطینه کامل این دو باشگاه شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اسکای اسپورتس و همچنین مارکا، یوفا در حال بررسی شرایط موجود است و به زودی در بیانیه ای تمام بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را به تعویق می اندازد. 

پنجشنبه 22 اسفند 1398 | 12 مارس 2020

رسمی؛ به دنبال قرنطینه باشگاه رئال مادرید، رقابت های لالیگا هم تعلیق شد

بنا به گزارش منابع رسمی فوتبال اسپانیا، حداقل به مدت دو هفته هیچ مسابقه ای در این کشور برگزار نخواهد شد. تاکنون بیش از 2200 مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور اسپانیا گزارش شده است.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

ویدیو؛ سرفه کردن تمسخر آمیز دیگو کوستا هنگام مواجهه با خبرنگاران پس از بازی لیورپول و اتلتیکو مادرید


پیش از دیدار دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید نیز، یورگن کلوپ و دیگو سیمئونه سرمربیان دو تیم بدین شکل به خوش و بش پرداختند.

یورگن کلوپ-دیگو سیمئونهیورگن کلوپ-دیگو سیمئونه

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

بعد از شیوع ویروس کرونا و زنگ خطر در استان گیلان؛ کمک علی کریمی برای تجهیز بیمارستان های گیلان

به گزارش فارس، علی کریمی که اهل گیلان است، این روزها به دنبال تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات لازم برای مقابله با بیماری کرونا برای مردم این استان است. او بخشی از این تجهیزات را به بیمارستان های استان جهت مقابله بهتر با این بیماری اهدا می کند.

این عمل انسان دوستانه مورد استقبال و تحسین مردم ورزش دوست گیلان قرار گرفته است. بخشی از اهالی ورزش استان از علی کریمی که هم استانی آنهاست، با انتشار ویدئوهایی تشکر کرده اند.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

فوری؛ دنیله روگانی، مدافع یوونتوس به ویروس کرونا مبتلا شد

شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا به باشگاه یوونتوس هم رسید تا شرایط این باشگاه بحرانی شود. به گزارش وب سایت یوونتوس، تست کرونای دنیله روگانی، مدافع 25 ساله ایتالیایی این باشگاه مثبت اعلام شد.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

به دلیل شیوع کرونا؛ هوادارانی که بلیط بازی منچسترسیتی-رئال مادرید را خریداری کرده اند، می توانند مبلغ پرداختی‌شان را پس بگیرند 

به گزارش AS، سیتیزن ها هفته بعد، میزبان رئال مادرید خواهد بود. پس از لغو بازی آرسنال و منچسترسیتی، حالا این باشگاه با توجه به مسائل بهداشتی که پیش آمده، به آن دسته از هواداران که بلیط بازی را تهیه کرده اند، پیشنهاد داده پول‌شان را برگرداند.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

رسمی؛ فینال جام حذفی اسپانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تعویق افتاد

به گزارش فاکس اسپورت بعضی از منابع اسپانیایی می گویند بازی در تاریخ 30 می برگزار می شود اما هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، اسپانیا اکنون 1639 مورد مبتلا به ویروس کرونا دارد و 36 نفر از آنها فوت شده اند. 

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

رسمی؛ بازی اینتر-ختافه و سویا-آاس رم در لیگ اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

به گزارش فوتبال ایتالیا، با توجه به این که دولت اسپانیا برای مقابله با این ویروس تمامی پروازها از و به ایتالیا را لغو کرده بود، برگزاری این مسابقات به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. در حالی که ختافه از سفر به ایتالیا خودداری کرد، مقامات سویل هم مجوز فرود آمدن هواپیمای آاس رم در خاک اسپانیا را صادر نکردند. بدین ترتیب این‌ها اولین مسابقاتی هستند که یوفا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌ است.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

 رسمی؛ آ اس رم برای بازی با سویا در لیگ اروپا به اسپانیا سفر نخواهد کرد

شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا و اسپانیا، باعث شده اسپانیا تمام پروازها به ایتالیا را لغو کند و همچنین با توجه به قرنطینه کامل کشور ایتالیا، شهروندان این کشور نمی‌توانند به کشوری دیگر سفر کنند. به گزارش وب سایت آ اس رم، این باشگاه برای بازی پنج‌شنبه شب برابر سویا در لیگ اروپا به اسپانیا سفر نخواهد کرد. دلیل این امر، عدم صدور مجوز سفر از سوی مقامات محلی اسپانیا بوده است.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

هواداران آتالانتا پول برگشتی بلیت های خود در بازی با والنسیا را برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان‌های محلی برگامو اهدا کردند

واداران آتالانتا تصمیم گرفتند تا مبلغ 40000 یورو که برای خرید بلیت های لیگ قهرمانان اروپا هزینه شده را به بیمارستان های محلی اهدا کنند. تمامی بازی های سری آبه دلیل شیوع ویروس کرونا تا سوم آوریل به تعویق افتاده است  و بازی های اروپایی نیز باید در پشت درهای بسته صورت گیرد. بازی برگشت والنسیا و آتالانتا نیز باید در پشت درهای بسته صورت می گرفت و این درحالی بود که هواداران آتالانتا از هفته قبل بلیت های این دیدار را خریداری کرده بودند.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

وزارت بهداشت شیلی: آرتورو ویدال و الکسیس سانچز را در بازگشت به کشور قرنطینه خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، قرار است مهاجم اینتر و هافبک بارسلونا ابتدا برای مسابقه روز 26 مارس به اروگوئه سفر کنند و سپس در خاک شیلی برابر کلمبیا قرار بگیرند. انتظار می‌رود این محدودیت شامل حال گری مدل که در بولونیا شاغل است هم شود. در حالی که شمار کشته شدگان بر اثر ویروس کرونا در ایتالیا به 631 نفر رسیده است، مقامات این کشور به مردم توصیه کرده‌اند تا تاریخ 3 آوریل به جز در موارد ضروری، از هر گونه سفر خودداری کنند. در اسپانیا هم تمامی پروازها به ایتالیا لغو شده و از مردم خواسته‌اند تا از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند. در این کشور تا کنون 1639 مورد تایید شده است که 36 نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 11 مارس 2020

مانعی جدید پیش روی مسابقات اروپایی؛ دولت اسپانیا، کلیه پروازها میان این کشور و ایتالیا را لغو کرد

دولت اسپانیا، کلیه پروازها میان این کشور و ایتالیا را تا تاریخ 25 مارس لغو کرده است. در ایتالیا بیش از 10 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 631 نفر جان خود را از دست داده اند. این تصمیم دولت اسپانیا، تیم های ایتالیایی و اسپانیایی را برای رسیدن به مقصد دچار مشکل می کند. رئیس باشگاه ختافه تایید کرد با ایجاد این محدودیت، احتمال لغو بازی با اینتر وجود دارد. از سوی دیگر بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا مطمئن است ناپولی راهی برای رسیدن به کاتالونیا پیدا می کند!

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

بازیکنان میلان جهت مبارزه با کرونا در ایتالیا، دستمزد یک روزشان را به بیمارستان‌های شهر اهدا کردند

پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا و تعطیلی سری آ، باشگاه میلان تصمیم گرفت 250 هزار یورو به نهادهای اورژانسی و سازمان هایی که با کرونا مبارزه می کنند، پرداخته کند. این پایان کار نبود و بازیکنان هم درخواست کردند سهمی در این مبارزه داشته باشند.

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

رسمی؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال آلمان و ایتالیا در نورنبرگ بدون تماشاگر برگزار می‌شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، فدراسیون فوتبال آلمان و ایتالیا به طور رسمی اعلام کردند که این دیدار با توافق طرفین بدون تماشاگر باشد. هنوز مشخص نیست بازی ایتالیا در انگلیس بدون تماشاگر باشد یا خیر زیرا فدراسیون انگلیس هنوز در این مورد چیزی نگرفته است. 

کریستیانو رونالدو-ویروس کرونا

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

برگزاری پلی آف، محتمل‌ترین راهکار برای تعیین فاتح اسکودتو در فصل 2020-2019

به گزارش اسکای ایتالیا، فدراسیون فوتبال ایتالیا رسما پیشنهاد داده تا با برگزاری مسابقات پلی آف، تکلیف تیم های سقوط کننده و چهار تیم برتر سری آ که قهرمان اسکودتو هم از این جمع مشخص خواهد شد، تا 31 ماه می مشخص شود. در واقع به جای آنکه لیگ کاملا تعطیل و پرونده این فصل بسته شود، پیشنهاد شده چند تیم به صورت پلی آف باهم بازی کنند. در حال حاضر سه فرضیه بیشترین شانس را دارد: 

-لیگ فصل 2020-2019 قهرمان نداشته باشد و سازمان لیگ تکلیف تیم های صعودکننده به اروپا را مشخص کند.

-جدول کنونی سری آ ملاک و معیار اصلی قرار بگیرد.

برگزاری پلی آف برای تعیین تکلیف فاتح اسکودتو و تیم های سقوط کننده

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

رسمی؛ بازی تیم‌های بارسلونا و ناپولی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

تیم‌های بارسلونا و ناپولی باید در چارچوب مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر بروند وبا اعلام رسمی سایت یوفا، این دیدار نیز پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

باشگاه میلان 250 هزار یورو جهت مبارزه با کرونا به نهادهای اورژانسی و سازمان‌هایی که با کرونا مبارزه می‌کنند، کمک کرده است

حالا با اعلام رسمی باشگاه میلان، این تیم برای مبارزه با این ویروس کشنده، اقدام به پرداخت 250 هزار یورو به نهادهای اورژانسی و سازمان هایی که با کرونا مبارزه می کنند، پرداخته است.

سه شنبه 20 اسفند 1398 | 10 مارس 2020

رسمی؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی های سری آ تا 3 آوریل به تعویق افتاد.

با دستور مستقیم جوزپه کونته، نخست وزیر کشور ایتالیا، تمامی فعالیت های ورزشی در این کشور که لیگ سری آ هم جزو آن ها محسوب می شود، تا اطلاع ثانوی و سپری کردن بحران ویروس کرونا، به حالت تعلیق درآمده است.

یکشنبه 18 اسفند 1398 | 8 مارس 2020

بالوتلی درمورد تعطیلی بازی‌های سری آ: پول ارزشمندتر از سلامتی ما نیست؛ چرا ریسک کنیم؟ برای سرگرم کردن مردم یا از دست نرفتن پول‌شان؟ احمق نباشید!

به گزارش گل، بالوتلی هم معتقد است بازی های فوتبال در ایتالیا باید لغو شود. طبق آمار موجود بیش از 5 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند و 233 نفر هم به همین خاطر جان خود را از دست داده اند. بالوتلی هم بازیکن برشا است و در شبکه های اجتماعی در این مورد نوشته است:

 

من کاملا با توماسی موافق هستم. پول ارزشمندتر از سلامتی ما نیست. باید بیدار شویم. مزخرف ننویسید که ما محافظت شده هستیم و بازی کردن در ورزشگاه بدون تماشاگر مشکلی ایجاد نمی کند. شما می گویید تنها سرگرمی مردم را از بین نبرید. من بیش از شما عاشق فوتبال هستم ولی فوتبال بازی کردن یعنی باید با اتوبوس، قطار یا هواپیما سفر کنید و در هتل بمانید. این یعنی ارتباط برقرار کردن با مردم زیادی که خارج از محل زندگی شما هستند.

پنجشنبه 15 اسفند 1398 | 5 مارس 2020

باشگاه یوونتوس سه تُن غذا به نیازمندان اهدا می‌کند

 به گزارش وب سایت یوونتوس، این باشگاه سه تن غذای تهیه شده برای مسابقه یوونتوس-میلان را به نیازمندان در ایتالیا اهدا می‌کند و از امروز کار توزیع غذاهای موجود آغاز شده است. ویروس کرونا در شمال ایتالیا بسیار شیوع پیدا کرده و تاکنون جان حدود صد نفر را در این کشور گرفته است.

سه شنبه 13 اسفند 1398 | 3 مارس 2020

تعویق دیدار برگشت یوونتوس و میلان در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش سایت گل ایتالیا، دیدار دو تیم یوونتوس و میلان قرار است فردا برگزار شود، اما این دیدار نیز به دلیل بحران پیش آمده بر سر شیوع ویروس کرونا موقتاً کنسل شده است.

یکشنبه 11 اسفند 1398 | 1 مارس 2020

تا اطلاع ثانوی، کلیه رقابت های فوتبال لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم به تعویق افتاد

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، به درخواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های  دسته دوم (از روز سه شنبه) و سوم برگزار نمی گردد و این رقابت ها به تعویق افتاد.

نظر شما