شناسهٔ خبر: 38273735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی الاهلی-استقلال؛ جدال آسیایی لشکر مصدومان استقلال در کشور ثالث

حسین رضایی

فرهاد مجیدی روز سختی را برابر الاهلی عربستان خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم استقلال در دومین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی خواهد رفت.

هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا
الاهلی - استقلال
دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 19:00
کویت-ورزشگاه جابر الاحمد

پیش بازی

تساوی شاگردان مجیدی برابر الشرطه عراق، حالا فشار بیشتری را بر روی آبی پوشان ایران برای برد رقیب عربستانی ایجاد کرده است. گرچه استقلال برابر الشرطه هم بدشانس بود و هم بی دقت، اما بی راه نیست که بگوییم آن ها جدی ترین رقیب الاهلی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.

الاهلی عربستان در حال حاضر با 33 امتیاز در رده سوم لیگ عربستان قرار دارد. آن ها فصل را با برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند. این همکاری اما آنچنان دوامی نداشت تا مرد محبوب پرسپولیس، نیمکت تیم عربستانی را وداع بگوید. اما حالا نیز وضعیت آن ها چندان تفاوتی نسبت به اول فصل ندارد. مدیران و هواداران الاهلی عربستان از عملکرد کریستین گروس رضایت کافی را نداشتند و عذر او را نیز خواستند تا در نهایت با صالح المحمدی به توافق رسیدند. اما گفته می شود وی در اردوی الاهلی حضور ندارد و نمی تواند برای بازی با استقلال بر روی نیمکت تیمش بنشیند.

اما شاید جدی ترین معضل آبی های میدان، مصدومیت های پرتعداد بازیکنان کلیدی این تیم باشد. سیاوش یزدانی هنوز به آمادگی صد در صدی نرسیده است و احتمال غیبتش حتی در لیست بازی وجود دارد. مهدی قائدی نیز که همچنان وضعیتش مشخص نیست. اما از آن سوی میدان عمر السومه بعد از طی دوران مصدومیتش به بازی با استقلال خواهد رسید و احتمالاً در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داشت.

نظر شما