شناسهٔ خبر: 38261306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شاهین طبع در حاشیه تمرین تیم ملی مطرح کرد

سوریه و قطر را نباید دست کم گرفت

سرمربی تیم ملی بسکتبال: سوریه و قطر قبلا هم ما را اذیت کرده اند و نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنانی که در لیگ خودشان را نشان دادند، به اردو دعوت کردیم، بعد از مسابقات لیگ با توجه به اینکه زمان بیشتری داریم، تغییراتی در ترکیب تیم ملی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره حریفان ایران در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا افزود: به نظرم سوریه و قطر را نباید دست کم بگیریم، ما در انتخابی جام جهانی به سختی قطر را بردیم و سوریه هم در بازی‌های آسیایی کار را برایمان سخت کرد، تیم سختکوشی دارند و بازیکنان جوانی را به ترکیب خود اضافه کرده اند؛ سوریه ای‌ها اخیرا در مسابقات آماده سازی اردن شرکت کرده اند، فکر می‌کنم هیچ کدام از این بازی‌ها ساده نخواهد بود.

تصمیم درباره بازی با عربستان دست ما نیست
وی درباره میزبانی مقابل عربستان در پنجره‌های انتخابی گفت: اگر در ایران بازی کنیم، خیلی برای ما بهتر است، ولی برخی تصمیمات از دست ما خارج است و باید تابع سیاست‌هایی باشیم که برای ما در نظر می‌گیرند.

وضعیت نامشخص مسابقات در چین
شاهین طبع درباره برنامه آماده سازی تیم ملی برای المپیک افزود: به چند تورنمنت خوب چین دعوت شدیم، با توجه به شرایط چین فعلا امکان تصمیم گیری برای ما وجود ندارد، به یک تورنمنت خوب هم در ژاپن دعوت شدیم که تیم ملی ژاپن هم در آن حضور دارد؛ در صورتی که با ژاپن در یک گروه قرار نگیریم، احتمال برگزاری مسابقه جداگانه با این تیم وجود دارد.
شاهین طبع با اشاره به یک تورنمنت معتبر اروپایی گفت: از آنجایی که با تورنمنت ژاپن تداخلی وجود دارد، درخواست تغییر زمان این تورنمنت را ارائه دادیم؛ ارمنستان هم برای مسابقات دوستانه از ما دعوت کرده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک گفت: مطمئنم بازیکنان ما از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کنند؛ ما برای صعود به دو برد در المپیک نیاز داریم که کاری سخت، اما شدنی است.

نظر شما