شناسهٔ خبر: 38034052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح ملی " فجر تا نوروز" در خلیل آباد آغاز شد

رئیس‌اداره ورزش‌وجوانان خلیل آباد گفت: به منظور ترویج و اصلاح سبک زندگی مردم بر مبنای فعالیت های ورزشی، افزایش امید و نشاط در بین آحاد جامعه، طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» همزمان با سراسر کشور تا ۲۰ فروردین ماه در شهرستان خلیل آباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رضا شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد، در حاشیه مراسم آغاز طرح ملی فجر تا نوروز که با حضور مسئولان شهرستان در محل سالن ورزشی شهید یاقوتی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی و محلی با شعار ایران فعال گرامیداشت دهه مبارک فجر از اوایل بهمن ماه جاری در شهرستان شروع شده است و تاکنون 70 درصد برنامه های ورزشی را اجرا کرده ایم.

وی با بیان اینکه مسابقات بازی‌های بومی و محلی در 15 رشته ورزشی برای بانوان و 21 رشته ورزشی برای آقایان امروز آغاز می‌شود، افزود: برنامه های متنوعی تا 20 فروردین ماه سال آینده  شامل کوهنوردی، همایش پیاده روی خانوادگی، آمادگی جسمی بانوان، فوتسال، والیبال، شطرنج، کاراته، کشتی و دیگر مسابقات به صورت مداوم تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل آباد با بیان اینکه خلیل آباد در رشته هفت سنگ بانوان دارای مقام برتر کشوری است، گفت: خواهران قربانی سال گذشته در مسابقات بومی و محلی "هفت سنگ"  مقام برتر کشوری را کسب کردند.

شهنازی گفت: طرح ملی «فجر تا نوروز» برای ارتقا سلامت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

نظر شما