شناسهٔ خبر: 37957208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان/ کسب ۳ امتیاز شیرین برای شاگردان مجیدی

صاحب‌خبر -

شفقنا – از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید. استقلال موفق شد نفت مسجد سلیمان را از پیش رو بردارد و با کسب ۳ امتیاز به پیشواز دربی برود.

هفته هجدهم لیگ برتر؛ شنبه ۹۸/۱۱/۱۲ ؛ ساعت: ۱۷
استادیوم: آزادی
داور: حمید حاج‌ملک؛ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و فرهاد مروجی؛ داور چهارم: عسگر محمدی؛ کمک داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و محمدحسین ترابیان/ ناظر داوری: حسین نجاتی.

 

استقلال تهران

 

سید حسین حسینی
روزبه چشمی
شاهین طاهرخانی
میلاد زکی‌پور(۴۶- ویا غفوری)
هرویه میلیچ
فرشید باقری
علی کریمی
آرش رضاوند
علی دشتی(۴۶- مسعود ریگی)
امیرارسلان مطهری
شیخ دیاباته(۲۰- مهدی قائدی)
سرمربی: فرهاد مجیدی

نفت مسجدسلیمان

حبیب فرعباسی
حامد نورمحمدی
آرمان قاسمی
مجید عیدی
پیام ملکیان
میثم نقی‌زاده
علیرضا علیزاده
حسین ابراهیمی (۶۴-مهدی زبیدی)
صادق صادقی(۶۲- محمدعلی صفیا)
سجاد جعفری(۷۹- امید سینگ)
میرهادی میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل:

استقلال صفر – نفت مسجدسلیمان ۱ (دقیقه ۲۰: آرمان قاسمی): ضربه ایستگاهی حسین ابراهیمی از کنار خط عرضی زمین به تیرک عمودی دروازه استقلال اصابت کرد و در میان غفلت استقلالی‌ها به آرمان قاسمی رسید تا او به راحتی گل اول نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند.

استقلال ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱ (دقیقه ۳۵: امیرارسلان مطهری): میلاد زکی‌پور بعد از یک- دو با علی کریمی، ارسال زمینی و کوتاهی از سمت چپ محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به مقابل محوطه ۶ قدم فرستاد تا ارسلان مطهری بدون مکث توپ را تبدیل به گل کند.

استقلال ۲ – نفت مسجدسلیمان ۱ (دقیقه ۵۱: مهدی قائدی): پاس در عمق علی کریمی در محوطه جریمه نفت به مسعود ریگی رسید که پاس کات‌بک او را مهدی قائدی با شوت بغل پای سرضرب تبدیل به گل دوم آبی‌ها کرد.

اخطار:

صادق صادقی(۳۲)،  حامد نورمحمدی(۶۷) و مجید عیدی(۸۵) از نفت مسجدسلیمان

شرح بازی:

نیمه نخست این دیدار بسیار طوفانی آغاز شد. هر دو تیم حملات متعددی را بر روی دروازه یک دیگر انجام دادند. در دقیقه ۱۰ این دیدار، شیخ دیاباته شوت محکمی را روانه دروازه فرعباسی کرد که این توپ برای استقلال ثمری نداشت. شیخ دیاباته در دقیقه ۱۵ این دیدار دچار مصدومیت شد و با مهدی قائدی تعویض شد. خطای فرشید باقری در گوشه محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را نصیب نفت مسجد سلیمان کرد. ارسال حسین ابراهیمی پس از برخورد به تیر دروازه استقلال به آرمان قاسمی رسید و این بازیکن گل نخست نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند. نفت مسجد سلیمان می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که ضربه بی دقت سجاد جعفری این فرصت را از شاگردان تارتار گرفت. استقلال پس از این به خود آمد و چندین حمله را روی دروازه نفت مسجد سلیمان ترتیب داد. نفوذ میلاد زکی پور با پاس این بازیکن برای امیرارسلان مطهری همراه شد که این بازیکن با یک ضربه حساب شده گل نخست استقلال را به ثمر رساند. پس از این گل هم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که حاصلی نداشت.

استقلال نیمه دوم را با دو تعویض همزمان شروع کرد. وریا غفوری و مسعود ریگی به جای علی دشتی و میلاد زکی پور به میدان آمدند. حرکت زیبای سه بازیکن تعویضی استقلال در دقیقه ۵۱ فرصت خوبی را برای مهدی قائدی فراهم کرد که ضربه زیبای قائدی برخلاف جهت حرکت فرعباسی به گل دوم استقلال تبدیل شد. بازی پس از گل دوم استقلال توسط بازیکنان استقلال کنترل شد و نفت مسجد سلیمان فرصت آنچنانی را برای گلزنی به دست نیاورد. استقلال در ضد حملات خطرناک ظاهر می شد که با بی دقتی مهاجمین، این فرصت ها دانه به دانه از دست رفت.

نظر شما