شناسهٔ خبر: 3789376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون پژوهشی دانشگاه كاشان:

كسب مقام سوم تیم دانشگاه كاشان درمسابقات كشوری فیزیك دانشجویی

معاون پژوهشی دانشگاه كاشان از كسب مقام سوم تیم دانشجویان دانشگاه كاشان در مسابقات كشوری فیزیك دانشجویی (IPT) در بین دانشگاه های برتر ایران خبر داد.

صاحب‌خبر -

معاون پژوهشی دانشگاه كاشان از كسب مقام سوم تیم دانشجویان دانشگاه كاشان در مسابقات كشوری فیزیك دانشجویی (IPT) در بین دانشگاه های برتر ایران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در کاشان، دكتر مجید منعم زاده  در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات در سطح دانشگاه‌های برتر كشور و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و همكاری موسسه اندیشه‌های خلاق جوان آریایی در تاریخ 29-30 بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، شیراز، یزد، سمنان و دانشگاه های آزاد شركت كرده بودند.

سرپرست تیم خاطر نشان كرد: در این مسابقه تیم های شهید بهشتی1 و شهید بهشتی2 مقام های اول و دوم را كسب و دانشگاه كاشان با اختلاف ناچیز توانست مقام سوم را از آن خود كند.

وی هانیه مهدیان (كارشناسی ارشد فوتونیك)، نرگس كریمی (كارشناسی ارشد فیزیك)، پریسا وطنی(كارشناسی فیزیك مهندسی) و آقای سید شایان شریف (كارشناسی فیزیك مهندسی)را از اعضای این تیم ذكر كرد و افزود: در پایان مسابقه به تمامی تیم‌ها گواهی شركت در مسابقه و به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی اعطا شد.

منعم زاده با اشاره به اینكه افرادی از تیم ها كه بیشترین امتیاز فردی را دارا بودند برای اعزام به مسابقات جهانی فیزیك لهستان(ورشو) معرفی و انتخاب شدند، تصریح كرد: از تیم دانشگاه كاشان نیز "پریسا وطنی" به عنوان نفر برگزیده برای مسابقات جهانی دانشجویی فیزیك لهستان معرفی شد.

نظر شما