شناسهٔ خبر: 37005518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته کم‌فروغ همدانی‌ها در لیگ برتر فوتبال

بازیکنان همدانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشورمان در هفته پانزدهم نتوانستند برای تیم‌های خود به خوبی بدرخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان، 6 بازیکن همدانی برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

در بازی نخست این هفته تیم نساجی مازندران پذیرای تیم شهرخودرو مشهد بود که در این بازی علی‌اصغر عاشوری مهاجم همدانی برای قرمزپوشان قائم شهری به میدان رفت.

عاشوری که پیراهن شماره ۹ نساجی را بر تن دارد ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد اما نتوانست گلی برای تیمش به ثمر برساند و این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

در همین بازی نیز اکبر صادقی، هافبک اسدآبادی تیم شهر خودرو به مانند همیشه به عنوان رهبر خط هافبک این تیم مشهدی حضور داشت.

صادقی که سابقه زیادی در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد در این بازی ۹۰ دقیقه برابر تیم نساجی به میدان رفت اما به مانند هم‌استانی رقیب خود نتوانست زمینه‌ساز برتری تیمش باشد و به همان تساوی رضایت داد.

در دیگر بازی هفته تیم سپاهان میزبان تیم پیکان بود که به مانند همیشه، مهدی کیانی هافبک نهاوندی زردپوشان اصفهان میدان‌دار تیمش بود.

کیانی در این هفته عملکرد متوسطی از خود در کمربند میانی سپاهان ارائه کرد و در نهایت تیمش با دو گل اندوخته بازی را به اتمام رساند.

اما در بازی سایپا و پرسپولیس دو بازیکن اهل استان همدان برابر نارنجی‌پوشان به میدان رفتند که نتوانستند روز پرفروغی برابر مدعی عنوان قهرمانی داشته باشند.

محمدرضا سلیمانی ۹۰ دقیقه در رأس خط حمله سایپا حضور داشت و دست آخر بدون گل بازی را به اتمام رساند و سعید غلامعلی‌بیگی بازیکن اهل تویسرکان نیز ۷۶ دقیقه در میدان حاضر بود که در نهایت جای خود را به بازیکن دیگری داد تا از روی نیمکت نظاره‌گر شکست تیمش برابر قرمزهای پایتخت باشد.

در بازی زیبای هفته جاری که تیم بدون سرمربی، سرپرست و مدیرعامل استقلال در سرمای تهران میزبان شاهین بوشهر بود، مرتضی تبریزی بعد از مدت‌ها برای آبی‌پوشان به میدان رفت.

تبریزی که این فصل روزهای سختی را سپری می‌کند در دقیقه ۷۳ به جای مهدی قائدی به میدان آمد تا شاید موتور گل‌زنی خودش را دوباره روشن کند اما دفاع بسته شاهین اجازه عرض اندام را به این بازیکن همدانی نداد.

انتهای پیام/89042/

نظر شما