شناسهٔ خبر: 36342803 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۱۸ آبان/

ماندگاری هوای سرد در مناطق زلزله زده

ضیاییان با بیان اینکه طی هفته جاری در نواحی زلزله زده شمال غرب هوای سرد ماندگار خواهد بود، گفت: دمای کمینه در منطقه میانه صفر تا ۲ درجه و در ناحیه سراب حدود ۳-تا ۱- درجه خواهد بود. بعدازظهر پنجشنبه و جمعه در این مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده داریم.

صاحب‌خبر -

«صادق ضیاییان» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: از امروز تا پنجشنبه در نیمه شمالی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و همین پایداری هوا باعث افزاییش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: امروز ( 18 آبان) در استان های فارس، هرمزگان، کرمان، جنوب بوشهر، جزایر شرق خلیج فارس و برخی مناطق سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در جزایر شرق خلیج فارس، هرمزگان و جنوب کرمان بارندگی شدید خواهیم داشت و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

ضیاییان گفت: روز یکشنبه ( 19 آبان) در جنوب فارس و بوشهر، برخی مناطق هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می دهد و بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه از سه شنبه تا اواخر هفته در نیمه جنوبی نیز جوی آرام و آسمان صاف پیش بینی می شود، افزود: طی هفته جاری در نواحی زلزله زده شمال غرب کشور هوای سرد ماندگار خواهد بود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای کمینه در منطقه میانه صفر تا 2 درجه و در ناحیه سراب حدود منفی سه تا منفی یک درجه خواهد بود. همچنین بعدازظهر پنجشنبه و جمعه در این مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

 

ضیاییان درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف، همراه با غبار محلی گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در سردترین زمان 8 درجه و در گرم ترین زمان 17 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

نظر شما