شناسهٔ خبر: 35873880 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسینی میلانی مطرح کرد:‌

اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری‌ها در سال ۹۹

دبیر ستاد شورایاری‌ها از اختصاص ردیف بودجه جداگانه برای شورایاری محلات در بودجه سال ۹۹ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش حسینی میلانی در همایش آغاز به کار فعالیت شورایاران شهر تهران گفت: دویست سال از زمانی که شهر تهران به‌عنوان پایتخت انتخاب شد می‌گذرد و این شهر دچار تحولات بعضا شتاب‌ناکی بوده است.

وی افزود: از جمله تغییر معماری و طبیعت این شهر، هویت شهری نیز در طول این ایام تغییر کرده و برخی کارشناسان اکنون معتقدند هویت محله‌ای در تهران رو به کاستی است و باید به آن توجه و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

میلانی ادامه داد: باید دید هویت راستین شهر تهران چیست و چگونه می‌شود آن را بازیابی کرد. یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت‌شهری احیا و پاسداشت مدیریت‌شهری است.

وی با بیان اینکه شورایاران محلات یکی از مهمترین پاسداران محله‌ای در شهر تهران هستند، افزود: شورایاران حلقه نخست ارتباط با شهروندان هستند.

دبیر ستاد شورایاری‌ها با بیان اینکه شورای‌شهر به‌رغم وجود برخی مشکلات و تنگناها این انتخابات را برگزار کرد، گفت: اکنون شورایاران در ۳۴۷ محله کار خود را آغاز کردند و انتخابات در اندک محلات باقی‌مانده تا پایان مهر برگزار می‌شود.

میلانی با بیان اینکه سه گام اصلی برای فعالیت شورایان درنظر گرفته شده، تصریح کرد: اولین گام ارزیابی و اولویت‌بندی مشکلات محله در قالب گزارش است. در گام دوم بررسی بودجه محلات برای پیشنهادات انجام می‌شود و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه در فصل جدید بودجه این بودجه را در دستور کار قرار داده و بودجه سال ۹۹ را با مطالبات کلیدی محله‌ای مناسب‌سازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: گام سوم در بهمن گسترش ارتباط مردم محلات با مردم و پیوند نزدیک‌تر با گروه‌های مردمی در سطح محلات است.

نظر شما