شناسهٔ خبر: 35587619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلباران مزار نورانی شهدای استان قم

گلباران مزار نورانی شهدای استان قم

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مزار نورانی شهدای استان قم گلباران شد.

صاحب‌خبر -

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مزار نورانی شهدای استان قم گلباران شد.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس گلزارهای شهدا استان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،مسئولان و عموم مردم قدرشناس غبارروبی و عطر افشانی شد.

مردم ولایتمدار و شهید پرور قم امروز با حضور در گلزارشهدا سوم خرداد ،گلزار شهدا امامزاده علی بن جعفر(ع)، گلزار شهدا امامزاده ابراهیم(ع) ،گلزار شهدا شیخان و سایر گلزارهای شهدا استان ، مزار آنان را غباررویی و عطرافشانی کردند و با نثار شاخه‌های گل یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی همچنان با قرائت قرآن و ذکر فاتحه بر سر مزار شهدای دوران دفاع مقدس،‌ بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس مزار نورانی شهدای استان قم گلباران شد.قرائت دعا و ذکر مصیبت و نوحه‌سرایی در مصائب اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پرشور مردم متدین و جوانان انقلابی قم برگزار شد.

این مراسم در سایر گلزارهای شهدا استان قم با حضور با شکوه گروههای مختلف مردم و در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد.

استان قم در دوران دفاع مقدس بیش از ۶ هزار شهید سرافراز تقدیم قرآن و اسلام و انقلاب اسلامی کرده است که در ۷۷ گلزار آرامیده اند.

نظر شما