شناسهٔ خبر: 3557571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور حماسی مردم در سی و ششمین بهار انقلاب

گروه سیاسی: در سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مردم قم همدوش با مردم سایر نقاط ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر با رهبر و مقتدای خویش و آرمان‌های انقلاب بیعت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مردم شهر مقدس قم از ساعات اولیه صبح و حتی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی از مسیرهای ده گانه با شعارهای همیشگی مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست یکبار دیگر استکبارستیزی خود را به منصه ظهور رساندند.

مسئولان استانی و مراجع معظم تقلید نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی حضور دارند و علاوه بر افزودن بر شکوه مراسم طی سخنانی با خبرنگاران ضمن حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان‌های ملت ایران از حضور حماسی آنان قدردانی کردند.

آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، هاشمی شاهرودی همان طور که قبل از 22 بهمن با صدور بیانیه‌ها و یا طی سخنرانی‌های خود از مردم خواستند که در راهپیمایی حضور داشته باشند با حضور خود جلوه‌ای زیبا به مراسم راهپیمایی قم بخشیده و آن را متفاوت‌تر کرده‌اند.

کودکان و زنان نیز همدوش با مردان و در حالی که پرچم ایران، پلاکاردهایی مزین به شعارهای انقلاب در دست دارند در این راهپیمایی حضور دارند که یکبار دیگر صحنه‌های سال 57 و سال پیروزی انقلاب را در اذهان تداعی می‌کند.

نظر شما