شناسهٔ خبر: 35298690 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

آویگدور لیبرمن:

نتانیاهو مخالف ترور رهبران حماس و سرنگونی دولت حماس در غزه است

وزیر جنگ سابق اسرائیل در واکنش به تهدیدات اخیر نتانیاهو در خصوص نابودی حکومت حماس در غزه تاکید کرد نخست وزیر اسرائیل مخالف ترور رهبران حماس و نابودی حکومت آنان در غزه است و نوعی مصونیت به آنها داده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تهدیدات نتانیاهو در خصوص انجام عملیات نظامی گسترده علیه غزه و نابودی حکومت آن بر غزه را مورد انتقاد شدید قرار داد.

 

لیبرمن در گفتگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: چنین وعده هایی را از سال 2009 می شنویم اما تا کنون هیچکدام از آنها اجرایی نشده است.

 

وزیر جنگ سابق اسرائیل افزود: نتانیاهو مخالف ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس است و از وقوع چنین مساله ای جلوگیری می کند.

 

این سیاستمدار صهیونیست ادامه داد: نتانیاهو و حزب لیکود توافقی را با من امضا کرده اند که یکی از بندهای آن نابودی حکومت حماس در غزه است، اما عملکرد نتانیاهو نشانگر تمایل آنها به دوری جستن از اجرای این توافق است.

 

لیبرمن ضمن اشاره به این مساله که نتانیاهو به رهبران حماس مصونیت داده در حالی که آنها به تسلیح بیشتر خود و تولید موشک ادامه می دهند تاکید کرد: دو هفته پیش یک جوان اسرائیلی در نزدیکی دولیو کشته شد و یک ساعت پس از آن رهبران حماس این عملیات را مورد تمجید قرار دادند، آنها هیچ ترسی ندارند چرا که نتانیاهو به آنان مصونیت داده است.

 

وی در خصوص سفر نتانیاهو به روسیه نیز گفت: این یک دیدار انتخاباتی بوده و فاقد محتوای امنیتی و سیاسی است و در چارچوب تبلیغات انتخاباتی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما