شناسهٔ خبر: 34584069 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سریع و خشن، سینماهای جهان را در اختیار گرفت

تهران-ایرنا- این هفته سینماهای جهان تحت تاثیر اکران اسپین آف سریع و خشن با نام هابز و شاو قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

سری فیلم‌های سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ آغاز شده و قسمت‌های مختلف آن در سال‌های به نمایش درآمده است، این فیلم، نه در ادامه سریع و خشن که داستانی برگرفته از این فیلم‌هاست که تا آخرین بخش آن در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، ساختن این مجموعه بیشتر برای گرم نگه داشتن تنور مخاطبان این سری فیلم‌هاست.

داستان این فیلم درباره جست‌وجوی ‌یک سرویس اطلاعاتی مخفی آمریکایی به دنبال قاتلی خطرناک به نام برکستون است که سال‌ها در این کار ناموفق بوده، لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام که سال‌ها رو در روی یکدیگر ایستاده‌اند، باید با همکاری یکدیگر این مساله را حل کنند که زمینه های اختلافات قدیمی در این میان،‌ماجراهایی را به بار می‌آورد.

هابز و شاو ۲۰۱۹،‌ به کارگردانی دیوید لینچ با بازی دواین جانسون، جیسون استاتهام، ادریس البا و ادی مارشان ساخته شده و در هفته نخست اکران، ۶۰ میلیون دلار فروش داشته است.

در ادامه این لیست، هنوز هم شیر شاه، در رده دوم جای دارد و با فروش ۳۸ میلیون دلاری در هفته سوم همچنان در اوج فروش قرار دارد. این فیلم در فروش کلی به رقم ۴۳۱ میلیون و دویست هزار رسیده است.

روزی روزگاری در هالیوود، در هفته دوم اکران، جایگاه سوم را دارد و با وجود همه انتقاداتی که به آن شده است، فروش هفتگی‌اش، در هفته دوم به ۲۰ میلیون دلار رسیده است و در فروش کل، عدد  ۷۸ میلیون و هشتصد هزار دلار را دارد.

مرد عنکبوتی؛ بسیار دور از خانه، نیز با فروش ۷ میلیون و هشتصد هزار دلار به فروش کلی  رسیده است و در رده چهارم جای گرفته است.

داستان اسباب بازی چهار نیز در هفته هفتم  با فروش ۷ میلیون و سیصد هزار دلار در هفته ای که گذشت به رقم ۴۳۱ میلیون دلار رسید و پنجمین فیلم پرفروش هفته بود.

در ادامه این لیست، این فیلم‌ها قرار دارند:

گذشته با فروش هفتگی دو میلیون و پانصد هزار دلار و فروش کلی ۶۹ میلیون دلار

خداحافظی با فروش هفتگی دو میلیون و چهارصد هزار دلار و فروش کلی دلار

خزیدن با فروش هفتگی دو میلیون و صد هزار دلار و فروش کلی  ۳۶ میلیون و صد هزار دلار

علاالدین با دو میلیون و صد هزار دلار فروش هفتگی دلار و فروش کلی ۳۵۰ میلیون دلار

آنابل به خانه بازمی‌گردد با فروش هفتگی ۹۰۰ هزار دلار و فروش کلی ۷۱ میلیون و۶۰۰ هزار دلار

نظر شما