شناسهٔ خبر: 3435740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

پدیده مشهد به مهمانی تراکتورسازی تبریز می‌رود

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پدیده مشهد به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم پدیده مشهد روز جمعه 17 بهمن و از ساعت 16 در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مهمان تیم تراکتورسازی این شهر است.

تیم فوتبال پدیده مشهد در نیم فصل اول این رقابت‌ها در شهر مشهد برابر تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت که در یک بازی پر حاشیه که 7 کارت زرد برای دو تیم نیز در بر داشت، تیم پدیده با تک گل میلان یووانوویچ توانست تیم تراکتورسازی را با شکست بدرقه کند.

در حال حاضر نیز بعد از 18 هفته تلاش دو تیم، تیم پدیده مشهد با کسب 21 امتیاز در رتبه دهم لیگ برتر فوتبال قرار گرفته و تراکتورسازی تبریز با کسب 32 امتیاز در رده چهارم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

تیم پدیده مشهد در سه دیدار اخیر خود برابر تیم‌های ملوان، نفت مسجد سلیمان و صبای قم به نتیجه تساوی دست یافته و در هفت دیدار اخیر خود هنوز طعم شیرین پیروزی را نچشیده و از آن طرف نیز تراکتورسازی تبریز در سه دیدار خود موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

گفتنی است، تیم پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم این رقابت‌ها 24 بهمن باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برابر تیم پر طرفدار پرسپولیس صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/3138/ط20/پو3002

برچسب‌ها:

نظر شما