شناسهٔ خبر: 34208964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۱۱ مصدوم با ۲ فوتی در تصادفات ۴۸ ساعت گذشته استان

در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های مواصلاتی استان، ۱۱۱ مصدوم و دوفوتی توسط تیم های اورژانس خدمات اولیه پزشکی را دریافت کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،   سرپرست اورژانس ۱۱۵ این استان گفت: با بیان اینکه ۷۳ فقره تصادف در طول دو روز گذشته در جاده‌های درون و برون شهری استان به وقوع پیوسته است افزود: این تصادفات یکصدو یازده مصدوم که ۳ مصدوم بدخیم و متاسفانه ۲ فوتی به همراه داشت.
 
محسن جلیل افزود: ۱۸ مصدوم را در محل درمان سرپایی و ۹۳ مصدوم را جهت بررسی‌های پزشکی بیشتر به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.
محسن جلیل نیز در تشریح ۳ تصادف که منجر به فوتی و مصدومان بدحال شده است اشاره کرد و گفت: دیروز جمعه ساعت ۱۴ و۱۳ دقیقه تصادف برخورد پراید با پراید در جاده کمربندی اصفهان با ۶ مصدوم گزارش شد که بلافاصله ۳ آمبولانس اورژانس با یک آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.
وی با بیان اینکه واژگونی تیبا در نزیکی پیست اسکی کاکان در ساعت ۱۸ و ۳۶ با یک فوتی و ۲ مصدوم گزارش شد افزود: امروز شنبه ۲۹ تیرماه در ساعت ۵ و ۴ دقیقه صبح گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ درکمربندی جاده اصفهان پل مختار به اورژانس گزارش شد.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد گفت: بلافاصله نزدیکترین آمبولانس به محل حادثه اعزام، ولی متاسفانه راننده خودرو آقای ۳۵ ساله‌ای بود که قبل از رسیدن اورژانس بعلت شدت جراحات در دم جان باخته بود.

نظر شما