شناسهٔ خبر: 34091645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم استان

خبرگزاری صداوسیما

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی ۱۸ گروه جهادی دانشجویی برای اعزام به مناطق محروم خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس سازمان بسیج دانشجویی این استان گفت: ۱۸ گروه جهادی از دانشگاه‌های مختلف استان برای اعزام به روستاهای مناطق دورافتاده و محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.اعزام ۱۸ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
شهرام مهدوی‌مطلق با اشاره به اینکه اولین گروه جهادی ۳۷ نفره از دانشگاه یاسوج برای سومین سال متوالی به روستای نسه کوه لوداب اعزام شدند، افزود: گروه‌های جهادی در راستای طرح اعتلای بسیج مبنی بر استقرار و فعالیت گروه‌های جهادی از ۳ تا ۵ سال برای سومین سال متوالی به مناطق اعزام می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ارتباطی عمیق و عاطفی بین اهالی روستاها و اعضای گروه‌های جهادی ایجاد شده است، گفت: تعدادی گروه جهادی از دیگر استان‌های کشور برای حضور در مناطق محروم و دورافتاده این استان اعلام آمادگی کرده‌اند که هم اکنون در حال سازماندهی این گروه‌ها هستیم.
مهدوی‌مطلق ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق محروم ۱۰ تا ۱۲ روز برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، مذهبی و علمی در مناطق حضور دارند.
وی با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی در روستاهای مناطق محروم مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است، افزود: گروه‌های جهادی در زمینه توجه به دانش‌آموزان مستعد و نخبه دغدغه جدی دارند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل کلاس‌های آموزشی، کنکور و مشاوره برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کم بضاعت، یادآور شد: با استقبال دانشجویان جهادی به عنوان پشتیبانان جهادی به این موضوع ورود کرده و یک مرکز مشاوره نیز ایجاد می‌شود.
<div id="video-display-embed-code_3730680"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2475386/3730680?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما