شناسهٔ خبر: 34020026 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

از شنبه هوا گرمتر خواهد شد/ احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: امروز از هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، فریبا گودرزی در پیش بینی پیش از ظهر امروز خود گفت: از امروز پنجشنبه 20 تیرماه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر، برخی نقاط اردبیل، خراسان شمالی، برخی نقاط کردستان، زنجان، البرز، قم و شمال اصفهان شاهد بارش باران به  همراه رعد و برق خواهیم بود

از شنبه هوا گرمتر خواهد شد

کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد : در برخی نقاط از استان های کرمان و هرمزگان با افزایش ابر گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق به وقوع خواهد پیوست و فرداد جمعه وضعیت تشریح شده در سواحل دریای خزر، بخش هایی از اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان هم ادامه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی در پیش بینی وضعیت آب و هوای شنبه خاطر نشان کرد: از شنبه هفته آینده 22 تیرماه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما و ماندگاری هوای هوای گرم خواهیم داشت.

پیش بینی وضع هوای تهران 

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : آسمان تهران امروز کمی تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و امشب احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات تهران وجود دارد، کمینه دمای امروز پایتخت27 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به36 درجه می رسد که با گرم تر شدن هوا در تهران فردا کمینه 29 و بیشینه 39 درجه خواهد شد.

پیش بینی هوای 72 ساعت آینده کشور 

گودرزی در پیش بینی هوا ی 72 ساعت آینده کشور گفت: در سه روز آینده شرق کشور به ویژه در منطقه زابل همچنان گرد خاک خواهد داشت. همچنین فردا شب جنوب سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، زنجان و یزد وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود که گاهی با گرد و خاک همراه می‌شود.
و در  سه روز آینده شرق دریای عمان به واسطه وزش باد مواج خواهد بود.

گرمترین و خنک ترین شهرهای کشور در 24 ساعت گذشته

وی در خاتمه افزود: اردبیل با دمای 10 درجه بالای صفر و اهواز 47 درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

نظر شما