شناسهٔ خبر: 33988766 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قاضی سراج مطرح کرد

ورود سازمان بازرسی به پایان یافتن سرپرستی فدراسیون والیبال

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه اقدام‌های لازم برای برخورد با تخلف‌ها و فساد‌ها در حوزه ورزش را انجام داده ایم در خصوص پایان یافتن مدت سرپرستی فدراسیون والیبال نیز گفت: به این موضوع نیز ورود کردیم، اما از نتیجه اقدامات صورت گرفته اطلاع ندارم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه اقدام‌های لازم برای برخورد با تخلف‌ها و فساد‌ها در حوزه ورزش را انجام داده ایم در خصوص پایان یافتن مدت سرپرستی فدراسیون والیبال نیز گفت: به این موضوع نیز ورود کردیم، اما از نتیجه اقدامات صورت گرفته اطلاع ندارم.

«ناصر سراج»  در پاسخ به این سوال که چرا سازمان بازرسی کل کشور با تخلف‌ها و فساد‌های موجود در حوزه ورزش برخورد قاطع نمی‌کند اظهار کرد: پرونده‌های بسیاری در ارتباط با این حوزه تشکیل و به مراجع ذی صلاح گزارش دادیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اقداما‌های لازم را برای برخورد با تخلفات و فساد‌ها در حوزه ورزش انجام دادیم، اما قاعدتاً تمام نمی‌شود، زیرا در این حوزه پول‌های بی‌حساب و کتاب زیادی وجود دارد و همه هم می‌گیرند.

سراج در پاسخ به این سوال که آیا در چند سال اخیر متخلفانی در حوزه ورزش وجود داشته که سازمان بازرسی برخورد قاطع کرده باشد یا خیر گفت: به طور قطع در تمام رشته‌های ورزشی موارد زیادی از برخورد با متخلفان را داشتیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی اینکه به رغم پایان مهلت قانونی ۶ ماهه افشین داوری برای سرپرستی فدراسیون والیبال، هنوز وی به عنوان سرپرست این فدارسیون فعالیت می‌کند و اینکه آیا سازمان بازرسی به موضوع ورود کرده است یا خیر افزود: به این موضوع ورود کردیم، اما الان از نتیجه اقدامات صورت گرفته اطلاع ندارم.

نظر شما