شناسهٔ خبر: 33115212 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

سکوت اسماعيلي شکست

شفر گفته بود من پنالتي بزنم

صاحب‌خبر -

 ماجراي پنالتي چيپي که فرشيد اسماعيلي در دربي از دست داد تمام شدني نيست. محمد دانشگر در اين باره توضيح داد اما بهترين کسي که مي‌تواند ماجراي پنالتي و اتفاقات بعدش را تعريف کند خود فرشيد است. او در گفت و گويي مفصل با ورزش سه در اين باره حرف زده است:

بعد از دربي هم فرصت داشتيم

راستش را بخواهيد دربي بازي مهمي بود که اگر ما در آن پيروز مي‌شديم مي‌توانستيم به صدر جدول برسيم اما من بايد بگويم که ما بعد از اين بازي هم چند بار تا آستانه رسيدن به صدر جدول پيش رفتيم اما هر بار امتيازهاي حياتي را از دست مي‌داديم. مي دانم که دربي يکي از مهمترين بازي‌هاي فصل بود ولي ما بازي‌هاي ديگري هم داشتيم که مي‌توانستيم امتيازهاي لازم را کسب کنيم اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد تا در نهايت باز هم دستمان از قهرماني کوتاه بماند.

خودم را نمي‌بخشم

ببينيد من بعد از بازي از هواداران بابت از دست رفتن پنالتي عذرخواهي کردم و اين موضوعي است که بابت آن خودم را نمي بخشم اما بايد چند نکته بگويم که به نظرم هواداران استقلال بايد آن را بدانند. حالا که ليگ تمام شده و فکر مي‌کنم هواداران استقلال منتظر هستند يک سري از مسائل را بدانند بايد توضيحاتي بدهم تا آنها کمي در مورد اتفاق هايي که در مورد پنالتي من رخ داد اطلاعات کسب کنند.

شفر گفت من پنالتي‌زن اول تيم هستم

بعد از بازي با پرسپوليس چند نفر از بازيکنان در ميکسدزون ورزشگاه آزادي حرف زدند و گفتند که من پنالتي زن اول تيم بودم. اما يک سوال خيلي مهم از شما دارم، اگر من پنالتي زن اول تيم نبودم چطور يک هفته با نظر کادر فني تمرين پنالتي مي‌کردم؟ همه جلسه شب بازي را مي‌دانند که آقاي شفر به من گفت پنالتي زن اول تيم هستم و حتي من همانطور که گفتم در طول هفته بارها ضربه پنالتي تمرين کردم که اگر اين ضربه به من رسيد بتوانم به بهترين شکل آن را روانه دروازه کنم. من اطمينان مي‌دهم که پنالتي زن اول استقلال بودم و اين را مي توانيد از تمام بازيکنان تيم که شب قبل از دربي در جلسه فني حضور داشتند سوال کنيد. اگر کسي حرف هاي من را تکذيب کرد من قبول مي‌کنم که خود سر آن پنالتي را زده ام و از همه عذرخواهي مي کنم.

دروازه‌بان فريب خورد اما بدشانس بودم

بابت پنالتي که از دست دادم خودم را نمي بخشم اما خودتان مي دانيد چيپ يک روش براي پنالتي زدن است و براي تيم هايي که گلرهاي قدبلند دارند اين ضربه کارساز است چرا که نمي تواند توپ را مهار کند. خواهش مي کنم يک بار ديگر آن صحنه را ببينيد، من حتي دروازه بان حريف را فريب دادم اما قسمت اين بود که توپ از بالاي دروازه به سمت بالا برود. مطمئن باشيد خودم ناراحت ترين فرد هستم اما اتفاق هايي که بعد از اين بازي افتاد به نظرم چندان خوشايند نبود و اين موضوعي است که خيلي از آن ناراحت هستم.

رحمتي چه گناهي داشت؟

مهدي رحمتي در بازي چه نقشي داشت که عليه او چنين شعارهايي داده شد؟ رحمتي که 10 سال در استقلال بازي کرده است و اين تعداد افتخار بدست آورده است واقعا حقش است اين فشارها را تحمل کند؟ من 4 سال در استقلال حضور دارم و ادعايي ندارم، حداقل احترام مهدي رحمتي را نگه داريد که اسطوره اين باشگاه است. مطمئن باشيد کساني که آن رفتارها را در مورد رحمتي کردند به هيچ عنوان طرفدار استقلال نبودند.

يک نفر براي تيم حاشيه ساخت

من بايد در آن صحنه فوري خودم را آماده مي کردم تا در نيمه دوم همه چيز را جبران کنم و با اين شرايط چطور مي توانستم به هم‌تيمي خودم حمله کنم در حالي که مقصر بودم و پنالتي خراب کرده بودم؟ پس شما بدانيد که حرفهايي که زده مي‌شد به هيچ عنوان صحت نداشت و من فقط در رختکن از خودم دفاع کردم ولي همه چيز گردنم افتاد. متأسفانه يک آقا که موفقيت استقلال را نمي خواست اين حاشيه‌ها را مطرح کرد در حالي که ما فرداي بازي در رختکن جلسه‌اي با پاتوسي و ايسما داشتيم. متأسفانه اين آقا مي خواست همه چيز را سر من و فرشيد باقري خراب کند و شما ديديد که بعد از اين بازي باقري از تيم کنار گذاشته شد در حالي که حضور او مي توانست در هفته هاي پاياني ليگ بسيار به ما کمک کند.

نظر شما