شناسهٔ خبر: 32680015 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

آخرین خبرها از وضعیت دختر بچه ۸ ساله باران شیخی

گروه استان ها- مرکزی- پليس از سه روش اقدامات پليسي، گزارش هاي محلي، همکاري با خانواده باران درحال پيگيري وضعيت باران گم شده مي باشد.

صاحب‌خبر -

 

سردار "کيومرث عزيزي"، فرمانده  انتظامي استان مرکزي  در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس درباره آخرین وضعیت دختر بچه ۸ سال (باران شیخی)  با اشاره به اينکه پليس تلاش بي وقفه اي را براي بازگشت باران در پي گرفته است، گفت: پليس با همان شدتي که فعاليت پيدا کردن باران را آغاز کرده تا حصول نتيجه نهايي، تلاش هاي بي وقفه خود را ادامه مي دهد و از هيچ تلاشي دست نمي کشد.

سردار عزيزي ادامه داد: در همان ابتدا متوجه شديم که وي را از استان خارج کرده اند، پليس از سه روش اقدامات پليسي، گزارش هاي محلي، همکاري با خانواده باران درحال پيگيري وضعيت باران گم شده مي باشد تا به ياري خداوند باران سالم به خانه بازگردد.

این مقام انتظامی افزود: تحقيقات نشان مي دهد که باران زنده و سالم است و از روز دوم مفقود شدن باران، تيم هايي از کارشناسان پليس به استان هايي که حدس مي زديم باران در آنجا نگهداري مي شود، اعزام کرده ايم و با شدت و جديت، جستجو را ادامه خواهيم داد.

وی ادامه داد: در روز دوم مفقودي باران با اقدامات پليسي موفق شديم تا افرادي که باران را برده اند، متقاعد کنيم تا با خانواده وي تماس بگيرند و مطمئن شديم که باران سالم و سلامت است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر این که اکنون نجات جان باران و برگرداندن او از هر موضوع ديگري واجب تر است و فعلاً کاري به دلايل اين موضوع نداريم، گفت: به شايعاتي که در اين راستاي مطرح مي شود، توجهي نمي کنيم چرا که حفظ حرمت و آبروي خانواده باران نيز براي پليس اهميت دارد.

وي تصریح کرد: پليس، دستگاه قضايي و اعضاي شوراي تأمين استان مرکزي همگي به دنبال اين پرونده هستند و با جديت آن را پيگيري مي کنند. همچنين براي اطمينان افکار عمومي از سلامتي باران بايد عنوان کرد که روز پنجشنبه گذشته نيز باران توانسته مجدداً به صورت تلفني با مادر خود صحبت کند.

سردار عزیزی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که مجموعه پليس با تمام توان خود به دنبال پيدا شدن باران است و هر اقدامي که در اين زمينه لازم باشد را براي بازگرداندن باران به خانواده اش انجام مي دهد.


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما