شناسهٔ خبر: 3254242 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دوستی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

تشکیل هیات نظارت برانتخابات شورایاری‌ها/ نظارت نمایندگان مجلس منتفی شد

این هیات از ۹ نفر؛ شامل بنده، محسن سرخو، محمد سالاری، رضاتقی‌پور، اقبال شاکری، معصومه آباد، احمد دنیا مالی، علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکیل شده است/ نظارت نمایندگان مجلس بر این انتخابات منتفی شد.

صاحب‌خبر -

عضو شورای شهر تهران از منتفی شدن نظارت نمایندگان مجلس بر انتخابات شورایاری‌ها و تشکیل هیات نظارت بر این انتخابات در جلسه غیر علنی امروز شورا خبر داد.

اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: این هیات از ۹ نفر شامل بنده، محسن سرخو، محمد سالاری، رضاتقی‌پور، اقبال شاکری، معصومه آباد، احمد دنیا مالی، علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکیل شده است.

وی درباره اظهارات معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران که شورا به جای اصلاح ایرادات قانونی مصوبه خود، کار ثبت‌نام داوطلبان را انجام می‌دهد، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم؛ ثبت‌نام داوطلبان را متوقف کنیم، بلکه باید مدت ثبت نام را در صورت نیاز تا ۱۰ روز دیگر  تمدید کرده و درباره برگزاری انتخابات با دستگاه‌های ذیربط بحث کرده و به توافق برسیم.

دوستی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: اگر همه شرایط و امکانات فراهم بود، این انتخابات را قبل از عید برگزار کرده و اگر شرایط مهیا نبود؛ برگزاری انتخابات به بعد از عید موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است؛ برای برگزاری انتخابات جلسه‌ای تشکیل داده و با فرمانداری مذاکره کرده و در ‌‌نهایت با هماهنگی شورای تامین استان از جمله فرمانداری، زمان برگزاری انتخابات را مشخص کنیم.

دوستی در پایان بر نظارت شورای شهر بر انتخابات شورایاری‌ها و منتفی بودن موضوع نظارت نمایندگان مجلس بر این انتخابات تاکیدکرد.

نظر شما