شناسهٔ خبر: 32422260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مقامات کشوري و لشکري به فرمانده جديد کل سپاه پاسداران

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مقامات کشوري و لشکري با ارسال پيام هاي جداگانه اي انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي» به فرماندهي کل سپاه پاسداران را تبريک گفتند.

به گزارش ايرنا، آيت الله صادق آملي لاريجاني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي به سردار سرلشکر پاسدار «حسين سلامي»، اعطاي درجه سرلشکري و انتصاب وي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به فرماندهي سپاه پاسداران سرافراز انقلاب اسلامي که نشان از توانمندي و تلاش هاي موفق گذشته وي دارد را به سردار سلامي تبريک و تهنيت گفت.
وي در اين پيام تبريک موفقيت روزافزون سرلشکر سلامي را در ارتقاي اين نهاد انقلابي، جهادي و مردمي، از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.
**پيام تبريک وزير امور خارجه به سردار سلامي
محمدجواد ظريف وزير امور خارجه نيز در پيام تبريک خود به سرلشکر سلام» انتصاب وي به فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در روز فرخنده نيمه شعبان تبريک و تهنيت گفت و براي وي در اين مسئوليت بزرگ آرزوي توفيق و سربلندي کرد.
**رحماني فضلي: شايستگي در پاسداري صادقانه از دستاوردهاي انقلاب اسلامي
عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور در پيام تبريکي خطاب به سردار سلامي در پي انتصاب وي به فرماندهي کل سپاه پاسداران، افتخار اين انتصاب از سوي فرمانده کل قوا رهبر معظم کل قوا را که نشان از شايستگي در پاسداري صادقانه از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و درايت و ايثار در اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به وي تبريک گفت.
وي همچنين از خداوند منان، موفقيت و عزت براي سرلشکر سلامي خواستار شد.
**سردار رحيم صفوي: نويدبخش دوره اي پرافتخار در حيات طيبه سپاه در گام دوم انقلاب
سردار سرلشکر پاسدار يحيي رحيم صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا طي پيامي به مناسبت انتصاب سرلشکر سلامي به فرماندهي کل سپاه پاسداران تصريح کرد: فرماندهي در سپاه که بحمدالله برخوردار از ايمان و خردمندي، تقوا و اخلاص و داراي سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامي در سطوح عالي سپاه پاسداران هستيد، نويدبخش دوره اي پرافتخار در حيات طيبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامي است.
وي در اين پيام افزود: برخورداري از انديشه و نگاه راهبردي و شناخت عميق شما نسبت به تغيير و تحولات محيط ملي، منطقه اي و بين المللي و همچنين قدرت ابتکار عمل، پيش بيني و پيش دستي عالمانه نسبت به رخدادهاي آينده، جنابعالي را فرمانده اي در طراز انقلاب کبير اسلامي قرار داده است.
** امير حاتمي: رشد و اعتلاي بيش از پيش سپاه در گام دوم انقلاب
امير سرتيپ امير حاتمي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در پيام تبريکي خطاب به فرمانده جديد کل سپاه پاسداران، ارتقاي درجه و انتصاب سردار حسين سلام» از سوي فرمانده معظم کل قوا به فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همزمان با ايام فرخنده ميلاد موفور السرور منجي عالم بشريت تبريک و تهنيت گفت.
وي در اين پيام ابراز اميدواري کرد در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف انديشانه و روحيه انقلابي و دشمن ستيزانه جنابعالي شاهد رشد و اعتلاي بيش از پيش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامي باشيم.
**پيام تبريک وزير ارتباطات به سردار سلامي
محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين پيام تبريک به فرمانده جديد سپاه پاسداران انتصاب شايسته سردار «حسين سلامي» به سمت فرماندهي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توسط رهبر معظم انقلاب را تبريک گفت و براي وي در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) موفقيت و عزت‌آفريني مضاعف در گام دوم انقلاب را آرزو کرد.
**دريادار احمديان: عيار ممتاز در منظومه ايمان، معرفت، شجاعت
سردار پاسدار علي اکبر احمديان رييس مرکز راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي انتصاب سردار سرلشکر سلامي»به فرماندهي کل سپاه را تبريک گفت.
وي اظهار داشت: بي ترديد حسن اعتماد معظم له و شايستگي‌ها و تجربه اندوزي هاي ارزنده و مشهود ناشي از نقش آفريني هاي ديرين راهبردي در سطوح مختلف مديريتي از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نيز عيار ممتاز در منظومه «ايمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضيات ماموريتي فراروي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي»، پشتوانه مستحکمي براي تحقق انتظارات ترسيم شده در حکم انتصاب جنابعالي به شمار مي‌رود.
**سرتيپ غلامحسين غيب پرور: نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان
همچنين سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرو» رييس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي انتصاب شايسته سردار سلامي به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران را تبريک گفت و عنوان کرد: سردار سلامي از برادران ولايي، انقلابي، استکبارستيز و در عين‌حال فردي دانشمند و داراي نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان است و ان‌شاءالله در دوران مسئوليت وي شاهد ارتقاء توانمندي‌هاي همه‌جانبه و آمادگي در همه بخش‌ها و همچنين اعتلاي بسيج به معناي واقعي بر اساس طرح جامع بسيج، ابلاغي فرمانده معظم کل قوا در تمام عرصه‌ها خواهيم بود.
**سردار پاکپور: ايفاي تکليف در مسئوليت‌هاي کلان و خطير فرماندهي و مديريتي
سردار محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هم در پيامي به سرلشکر پاسدار «حسين سلامي» به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح کرد: در سالروز ميلاد فرخنده قطب عالم امکان حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان (عج) ترفيع به درجه سرلشکري و نيز انتصاب سردار سلامي به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالي) نشانگر حسن اعتماد معظم له و نيز تعهد، شايستگي، توانمندي و تجربيات ارزشمند آن برادر بزرگوار طي سال‌هاي متمادي ايفاي تکليف در مسئوليت‌هاي کلان و خطير فرماندهي و مديريتي اين نهاد انقلابي است.
** حجت الاسلام سعيدي: تجارب گران سنگ و نقش آفريني هاي موفق در سطوح راهبردي سپاه
حجت الاسلام والمسلمين «علي سعيدي» رييس عقيدتي سياسي دفتر فرماندهي معظم کل قوا در پيامي انتصاب سردار سرلشکر «حسين سلامي» را به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران تبريک گفت.
وي خاطرنشان کرد: مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفريني هاي موفق در سطوح راهبردي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از جمله يک دهه جانشيني فرماندهي کل به ويژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعين حرم در ياري بخشي به جبهه مقاومت اسلامي و نيز بهره‌مندي از قابليت‌هاي فکري و نرم افزاري و اشراف بر الزامات راهبردي فراروي اين نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمينان بخشي است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهي معظم کل قوا (مدظله‌العالي) از جنابعالي و آحاد فرماندهان، مسئولين و کارکنان ارجمند سازمان انقلابي، جهادي و مردمي سپاه، خواهد بود.
** پيام تبريک فرماندهان ارشد سپاه به سرلشکر سلامي و قدرداني از مجاهدت هاي 12 ساله سرلشکر جعفري
در پي انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که با حکم فرماندهي معظم کل قوا صورت گرفت؛ فرماندهان ارشد سپاه در پيامي اين انتصاب را تبريک گفتند.
فرماندهان ارشد سپاه در پي انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي به سمت فرماندهي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي تصريح کردند: در اين رهگذر بر خود وظيفه مي دانيم با سپاس و قدرداني از مجاهدت ها و تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير و موثر 12 ساله سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري که دوره اي درخشان و معنادار از نقش آفريني هاي سترگ و تعيين کننده سپاه در عرصه داخلي و منطقه اي و تضمين امنيت پايدار ملي و صيانت از استقلال و تماميت ارضي کشور و دفاع غير محافظه کارانه از انقلاب و نظام اسلامي را در تعامل و هم افزايي با ساير نيروهاي مسلح رقم زد؛ انتصاب شايسته آن برادر مجاهد و فرهيخته به فرماندهي اين نهاد مقدس با حکم مبارک فرماندهي کل قوا را تبريک مي گوييم.
فرماندهان ارشد سپاه در اين پيام تبريک تاکيد کردند: موفقيت، عزت و سربلندي روز افزون آن فرمانده شجاع و مصمم، در اين سنگر خطير و مقطع حساس تاريخي فراروي، تحت عنايات حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و اطاعت از فرامين و رهنمودهاي نايب بر حقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهي کل قوا حضرت آيت الله خامنه اي را از درگاه خداوند متعال خواستاريم.
سرلشکر پاسدار قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه، سرتيپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه، سرتيپ پاسدار اميرعلي حاجي‌زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه، دريادار پاسدار عليرضا تنگسيري فرمانده نيروي دريايي سپاه، سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب پرور رييس سازمان بسيج مستضعفين،دريادار پاسدار علي فدوي معاون هماهنگ کننده سپاه از امضا کنندگان اين پيام تبريک هستند.
**واعظي: تداوم همکاري دولت و سپاه در حوزه امنيت و منافع ملي
«محمود واعظي» رييس دفتر رييس جمهوري هم در پيامي با تبريک انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي به فرماندهي کل سپاه پاسداران، ابراز اميدواري کرد همکاري هاي ميان دولت و سپاه در حوزه امنيت و منافع ملي که برکات فراواني به همراه داشته، بيش از گذشته تقويت و تداوم يابد.
رييس دفتر رييس جمهوري در اين پيام تصريح کرد: برغم خواست و آرزوي بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبير و اميد بر تداوم همکاري و تعامل نزديک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
سيام*3061**1336
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما