شناسهٔ خبر: 32149499 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بعد از «شهاب حسيني»؛ «رامبد جوان» به آکادمي «شگفت‌انگيزان» پيوست

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رامبد جوان به‌عنوان مربي به آکادمي «شگفت‌انگيزان» پيوست که پيش‌ازاين شهاب حسيني سفير آن شده بود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي آکادمي «شگفت‌انگيزان»، اين آکادمي باهدف پرورش استعدادهاي فرهنگي، هنري و ورزشي از ابتداي سال جديد کار خود را با دعوت از شرکت‌کنندگان مستعد آغاز کرده است.
شهاب حسيني سفير آکادمي «شگفت‌انگيزان» است و رامبد جوان هم به‌عنوان يکي از مربيان اين آکادمي در رشته سينما، کارگرداني آموزش مي‌دهد. بيش از 20 هنرمند و ورزشکار شناخته‌شده ديگر در 10 شاخه هنري و ورزشي در آکادمي «شگفت‌انگيزان» حضور خواهند داشت.
شرکت‌کنندگان مستعد بايد استعداد و مهارتي که به آن علاقه‌مند هستند را انتخاب کنند، بعد از ثبت‌نام در آکادمي «شگفت‌انگيزان» در مرحله اول طبق خواسته مربي ويديو يا عکسي در رشته موردنظر ارسال مي‌کنند که با تأييد مربي، منتخبان اولين بسته‌هاي آموزشي رشته موردنظر را دريافت مي‌کنند. درصورتي‌که بعد از آموزش‌هاي اوليه، نتيجه عملکرد شرکت‌کننده امتياز کافي را براي شرکت در مرحله بعدي به دست بياورد، شرکت‌کننده بسته آموزشي دوم را دريافت مي‌کند. درنهايت، به بهترين نفرات هر رشته جوايز متفاوتي اهدا مي‌شود که زمينه‌ساز حضور آنان در عرصه حرفه‌اي رشته موردنظرشان است. جوايز آکادمي «شگفت‌انگيزان» به‌زودي اعلام خواهند شد.
آکادمي «شگفت‌انگيزان» با تأکيد بر ايجاد اميد براي پرورش استعدادها در هرکجاي ايران فعاليت خود را آغاز کرده است و با حضور مربيان برجسته و شناخته‌شده فرصت پرورش استعداد را در اختيار علاقه‌مندان مي‌گذارد.
«شگفت نگار» يکي از بخش‌هاي جانبي اين آکادمي است که علاوه بر تدريس رشته مجري‌گري و گزارشگري به علاقه‌مندان قصد دارد از هر شهر و روستا همکاراني انتخاب کند تا ضمن ايجاد فضايي براي تجربه واقعي شرکت‌کنندگان، به‌عنوان بازوي رسانه‌اي آکادمي «شگفت انگيزان» فعاليت کنند.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي اطلاع از نحوه شرکت در اين آکادمي استعداد پروري به برنامه «روبيکا» مراجعه کنند. ثبت‌نام در اين آکادمي از ابتداي سال جديد آغازشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما