شناسهٔ خبر: 3214767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار قاآنی:

ترور سردار الله دادی بی پاسخ نمی ماند/ دشمنان منتظر پاسخ قاطعانه باشند

سیرجان - جانشین سپاه قدس با اشاره به اینکه ترور سردار الله دادی به طور قطع پاسخ داده خواهد شد، گفت: بچه های سپاه و حزب الله خواب راحت را از چشمان شما خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار الله دادی که با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛ به بیان ویژگی های شخصیتی این سردار شهید پرداخت و اظهار داشت: ما به وجود چنین شخصیت بزرگواری مختفر بوده و از وی دفاع می کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام اسرائیل تنها باعث پرآوازه تر شدن نام بچه های سپاه ایران و حزب الله خواهد شد و وقتی این خبر در دنیا مخابره شود قطعا تبعات آن به ضرر شما خواهد بود.

بچه های سپاه و حزب الله خواب راحت را از چشمان اسرائیل خواهند گرفت

جانشین سپاه قدس با اشاره به اینکه ترور سردار الله دادی به طور قطع پاسخ داده خواهد شد، افزود: بچه های سپاه و حزب الله خواب راحت را از چشمان شما خواهند گرفت؛ منتظر پاسخ قاطعانه بچه های سپاه و حزب الله باشید.

سردار قاآنی شهادت را تولدی دوباره دانست و افزود: شهید سردار الله دادی با مرگ شیرین خود زندگی دوباره ای را آغاز کرد.

وی با اشاره به آغاز ایثارگری های این شهید بزرگوار در سنین نوجوانی ابراز داشت: وی از سن 15 سالگی در میدان های دفاع مقدس حضوری جانانه داشت و مسیر خود را از پایین تر مسئولیت ها آغاز کرد و امروز در بالاترین مقام به شهادت رسید.

جانشین سپاه قدس با اشاره به اینکه جنگ برای افرادی مانند سردار الله دادی هیچ گاه تمام نشد، ادامه داد: بعد از پایان جنگ این سردار دلاور برای مقابله با ناامنی های جنوب شرق کشور ادامه مسیر داد.

وی ادامه داد: سردار الله دادی در سال های پایانی عمر عزتمند خود  از جبهه محدود کشور به عرصه های بین المللی پا گذاشته و  به دفاع از مسلمانان لبنان و سوریه پرداخت.

امنیت ایران مرهون دلاوری های شهیدان

سردار قاآنی گفت: اگر دلاری ها و ایثارگری های افرادی چون شهید سردار الله دادی نبود امروز این امنیت در کشور برقرار نبود و با توجه به ناامنی های ایجاد شده توسط آمریکا و هم پیمانانش در منطقه؛ امروز ایران نیز در شرایطی مانند عراق و سوریه به سر می برد.

وی با اشاره به هراس دشمنان از سرداران دلاور ایران اسلامی بیان داشت: همین امر سبب شده که دشمنان نظام به دنبال ترور شخصیت های نظامی و علمی ایران اسلامی باشند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه شهدا راه عزتمندی و شرافت را به ما آموختند، تصریح کرد: ما نیز باید در مسیر آرمان های آنها حرکت کنیم.

آسایش را از دشمنان سلب خواهیم کرد

وی به استقبال پرشور مردم از شهید سردار الله دادی اشاره و تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که ما فرزندان ولایت و مکتب شهادت بوده و ادامه دهنده راه سالار شهیدان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد با ترور فرزندان این مرز و بوم آرامش و راحتی داشته باشید و آسایش را از شما سلب خواهیم کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: اسرائیل به خوبی می داند که توان مقابله با ایران اسلامی را نداشته و مرد میدان نیست به همین جهت با خواری و ترس دست به ترور می زند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هیچ کاری نمی توانند بکنند، ادامه داد: تلاش های شما برای مقابله با ما تنها یک پیامد دارد و آن هم بالا رفتن عزتمندی و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار قاآنی با اشاره به قدرت نظامی ایران ابراز داشت: اسرائیل به خوبی می داند در صورتیکه به میدان بیاید چه بلایی بر سرش خواهد آمد.

وی به جنگ لبنان در ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد: قهرمانان حزب الله به همراه شیرمردان دفاع مقدس به میدان آمده و به اسرائیل درس خوبی دادند.

جانشین سپاه قدس با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا هیچ جنگی بیش از یک چهارم کشته شدگان آن کودکان نیستند، ادامه داد: اما اسرائیل در برابر چشمان مدعیان حقوق بشر به راحتی دست به این جنایت زد.

محکوم کردن اقدام دشمنان در اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص)

سردار قاآنی ضمن محکوم کردن اقدام دشمنان در اهانت به پیامبر مکرم اسلام (ص)، افزود: شما بی هویت ترین مجموعه کاری دنیا هستید و حتی نمی توان شما را به ملت به شمار آورد.

وی ناامن ترین منطقه دنیا را مکانی دانست که در اشغال اسرائیل است و افزود: ما از شهادت نمی هراسیم و دلاورمردانه در برابر جنایات شما ایستادگی و مبارزه می کنیم.

تا نابودی اسرائیل از پا نخواهیم نشست

سردار قاآنی یادآور شد: ما سال هاست که در میدان حضور داشته و از چنین اقدامات حقیرانه دشمنان هیچ هراسی نداشته و برای ما شهادت افتخاری عظیم است.

وی با بیان اینکه اسرائیل بسیار ضعیف و حقیر است، افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با قدرت در میدان حضور یافتیم به راه خود ادامه داده و تا نابودی اسرائیل از پا نخواهیم نشست.

برچسب‌ها:

نظر شما