شناسهٔ خبر: 32134570 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

آخرین وضعیت سوخت‌رسانی در اهواز/ احتمال آب‌گرفتگی انبار نفت اهواز وجود دارد

باوجود فعالیت جایگاه های سوخت در داخل شهر اهواز اما چهار جایگاه سوخت جاده اهواز به شوش به دلیل آبگرفتگی قادر به سوخترسانی نیستند. همچنین بنا به اعلام مسئولین استانی احتمال آبگرفتگی انبار نفت اهواز وجود دارد.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین-مریم علیزاده؛ درحالیکه نیروهای شهرداری و کمیته بحران فرمانداری اهواز در حال تقویت سیل بندهای رودخانه کارون هستند، سیل به منطقه سچه در پشت منطقه کیان آباد رسید. همچنین سیل از ورودی اهواز- شوش درحال پیشروی به سمت کیانشهر و سه راه خرمشهر است.

با ورود سیل به نزدیکی شهر اهواز نگرانی هایی در خصوص نحوه سوخترسانی در این کلانشهر بوجود آمده است که نجفی مدیرمنطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اهواز به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در حال حاضر تمام جایگاه های توزیع سوخت شهر اهواز فعال بوده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد اما در جاده ارتباطی اهواز به اندیمشک حد فاصل شهر شوش، چهار جایگاه به دلیل آبگرفتگی جاده، خارج از دسترس هستند. 

وی در این رابطه افزود: باوجود اینکه سوخت در این چهار جایگاه وجود دارد اما چون کلا مسیر تردد با وسیله نقلیه در این جاده فراهم نیست، این جایگاه ها نیز در حال فعالیت نیستند.

مدیر منطقه اهواز اما تاکید کرد سوخت رسانی در سایر نواحی از جمله سوسنگرد، بستان، هویزه  و حمیدیه در حال انجام است. وی اما در مورد آبگرفتگی انبار نفت اهواز بیان داشت: احتمال آبگرفتگی این انبار وجود دارد ولی در حال حاضر سیل در فاصله 10 کیلومتری این انبار قرار دارد و فعلا امیدواریم که انبار نفت را آب نگیرد. 

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای آبگرفتگی انبار نفت اهواز اندیشیده شده گفت: برای جلوگیری از ورود آب به انبار نفت در حال احداث سیل بند  در اطراف انبار نظامیه هستیم و تمام تلاش خود را برای ایمن نگه داشتن تاسیسات خواهیم داشت. ولی در صورت آبگرفتگی انبار نفت اهواز، از انبارهای معین استان (جایگزین) اندیمشک و ماهشهر برای تامین سوخت استفاده خواهد شد.

نظر شما