شناسهٔ خبر: 31403958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اولین استارت‌آپ حوزه سلامت در ایلام

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام از برگزاری اولین استارت‌آپ حوزه سلامت از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام ؛ کامران طاهرپور گفت: کسب و کارهای نوین و بدیع و سودآور در قالب استارت آپ ها شکل می گیرد و در استان ایلام نیز برای ایجاد درآمدهای پایدار باید به سمت اقتصاد مبتنی به نوع آوری گام برداریم .

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری ایلام با همراهی شتاب دهنده دورنما و سایر ارگان های استان در صدد توسعه استارت آپ هایی با موضوعات  مختلف است اظهار داشت : توسعه و تقویت شتاب دهنده ها و برگزاری استارت آپ ها با همراهی بخش خصوصی سرعت بیشتری می گیرد و باید شتاب دهنده های متعددی با همراهی سرمایه گذاران خصوصی در استان ایلام با گرایش به علوم نوین ایجاد شود .
رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: پارک علم و فناروی ایلام از شتاب دهنده ها حمایت مادی و معنوی می کند، از همه افراد دارای تخصص، ایده و ثروت خواست به دنیای علم و فناوری ورود کنند و با اجرای دانش های نوین هم به توسعه استان ایلام کمک کنند و هم اقتصاد پایدار خود و جامعه را رونق ببخشند .

این جشنواره علمی با مشارکت دستگاه های مختلفی ازجمله  استانداری، شهردای، دانشگاه های ایلام، علوم پزشکی و فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان، تعاون کارو رفاه اجتماعی و اداره کل ICT برگزار می شود.

نظر شما