شناسهٔ خبر: 30278511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

محمودی: لاریجانی فردا به گردهمایی اقوام غرب استان تهران در شهرقدس می‌رود

نماینده شهریار در مجلس با اشاره به برگزاری گردهمایی اقوام غرب استان تهران گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه ۱۵ تن از نمایندگان مجلس قرار است در این گردهمایی که در شهرقدس برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان استان تهران فردا (دوشنبه) به شهرقدس سفر کنند.

وی درباره علت این سفر افزود: به منظور همدلی و اتحاد، نشست گردهمایی اقوام غرب استان تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، ۱۵ تن از نمایندگان مجلس، نمایندگان استان‌های مختلف، بزرگان و صاحب نظران ساکن غرب استان تهران فردا در شهرقدس برگزار می‌شود که به همین دلیل برنامه‌ریزی ویژه‌ای جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به مهاجر پذیر بودن شهر‌های اغماری تهران، در این نشست مشکلات این مناطق مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و ثانیا به دلیل همزمانی با فصل تصویب لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی امیدواریم در جهت تکمیل پروژه‌های بزرگ شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد مانند ۳ بیمارستان در حال احداث، مترو و سرانه‌های مختلف منابع کافی را در لایحه بودجه امسال تامین کنیم.

نظر شما