شناسهٔ خبر: 29615361 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برگزاری نخستین همایش فعالان فضای مجازی بسیج

نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور ۹۶ تیم از ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری این گردهمایی گفت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فضای مجازی و لزوم حضور پررنگ بسیجیان و افسران جوان جبهه انقلاب این گردهمایی به همت سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این گردهمایی که شاهد حضور ۹۶ تیم از ۳۲ استان کشور خواهیم بود،بخش‌های مختلفی از جمله تولید محتوای دیجیتال،همایش علمی و آموزشی فرماندهان شبکه مردمی سایبری انقلاب و همچنین نمایشگاه دستاوردهای بسیج وجود خواهد داشت.

معین اظهار کرد: علاوه بر این بخش‌ها طی برگزاری این همایش تلاش می‌شود تا استعدادها و فعالان فضای مجازی در عرصه انقلاب شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

به گفته رئیس سازمان فضایی مجازی بسیج، این گردهمایی در تاریخ ۸ آذرماه آغاز به کار می‌کند ‌ و در روز ۱۰ آذرماه به کار خود پایان خواهد داد.

وی ادامه داد: در این گردهمایی فعالان حوزه‌های نرم‌افزار و بازی‌های تلفن‌همراه و انیمیشن‌های کوتاه دوبعدی بایکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس سازمان فضای مجازی بسیج افزود: وجه تمایز این رقابت در این است که با یک موضوع از پیش‌ تعیین نشده و با فرمان رییس سازمان بسیج سردار غلامحسین غیب‌پرور آغاز خواهد شد.

وی افزود: در روز دهم آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و ۱۸ الی ۲۱:۳۰ در دو بخش مجزا اجتماع و گردهمایی اصلی رو خواهیم داشت و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در خدمت یک هزار نفر از فعالان فضای مجازی بسیج از سراسر کشور خواهیم بود؛ همچنین محصولات و تولیدات مختلفی از قرارگاه مجازی بسیج رونمایی خواهد شد.

نظر شما