شناسهٔ خبر: 29280023 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سيدحسن نصرالله: عادي‌سازي روابط با اسرائيل نقاب از چهره منافقان بر مي‌دارد+ ويدئو

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - دبيرکل حزب الله لبنان گفت، عادي‌ سازي روابط کشورهاي عربي با اسرائيل، نقاب از چهره نيرنگ‌بازان و منافقان برمي‌دارد.
به گزارش روز شنبه پارس تودي، «سيدحسن نصرالله» دبيرکل حزب الله لبنان در سخناني که به صورت ويدئو کنفرانس براي شرکت کنندگان در مراسم روز شهيد در حومه جنوبي بيروت، پخش مي شد؛ با محکوم کردن هرگونه عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي، ملتهاي اسلامي و عربي را به نپذيرفتن رژيم اشغالگر قدس فراخواند.
دبيرکل حزب الله لبنان افزود، مسير مقاومت، سرنوشت ساز، قاطعانه و قدرتمندانه است و پيروزي هاي زيادي را به ارمغان مي آورد و به برکت خون شهدا و مثلث طلايي ارتش، ملت و مقاومت، دشمن صهيونيستي جرات تجاوز به لبنان را ندارد.
سيد حسن نصرالله تصريح کرد، اينکه رژيم اشغالگر اسرائيل صدها عمليات فلسطيني‌ها را ناکام گذاشته است، خود حکايت از روحيه مقاومت فلسطيني‌ها دارد و مردم غزه با ادامه راهپيمايي‌ حق بازگشت و جانفشاني هايشان نشان دادند که تسليم رژيم صهيونيستي نمي شوند.
سيدحسن نصرالله در ادامه افزود، عجيب است جهاني که با جنايت قتل «جمال خاشقجي» روزنامه نگار منتقد عربستاني، غافلگير شده است، از جنايت‌هاي عربستان در يمن متعجب نمي‌شود و اين درحاليست که سازمان ملل متحد از 14 ميليون يمني که در معرض گرسنگي قرار دارند، سخن مي گويد و کشورهاي جهان هيچ واکنشي نشان نمي دهند.
دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد، به سبب مقاومت يمني‌ها در نبرد با متجاوزان ،ائتلاف سعودي - اماراتي و آمريکايي در جنگ يمن شکست خورده است.
به هرگونه حمله و تجاوزي به لبنان يا بمباران يا گلوله باران قطعا پاسخ خواهيم داد
سيد حسن نصرالله همچنين تاکيد کرد: به هرگونه حمله و تجاوزي به لبنان يا بمباران يا گلوله باران آن قطعا پاسخ خواهيم داد و نمي پذيريم که دشمن کشور ما را همانند گذشته جولانگاه خود قرار دهد.
دبيرکل حزب الله لبنان افزود: بنيامين نتانياهو (نخست وزير رژيم صهيونيستي) مي خواهد قدرت موشکي را از ما بگيرد در حالي که خودش براي قدرت بيشتر موشکي تلاش مي کند. ما به قدرت لبنان پايبند و به معادله طلايي و سلاح مقاومت و همه موشکهايش پايبند هستيم. تهديدات و فشارها و تحريمها عليه ما سودي ندارد و از کشورمان دفاع خواهيم کرد زيرا دست برداشتن از دفاع باعث مي شود به لبنان تجاوز شود.
هرگونه عادي سازي روابط را با اسرائيل محکوم مي کنيم
سيد حسن نصرالله درباره عادي سازي روابط دولت هاي عربي منطقه با اسرائيل تصريح کرد: هرگونه عادي سازي روابط را با اسرائيل؛ منبعش هرکسي باشد و يا به هر شکلي باشد، محکوم مي کنيم. از همه ملتهايمان دعوت مي کنيم با عادي سازي روابط مخالفت و همه اشکال عادي سازي را محکوم کنند و بايد با اين نبرد مقابله کرد.
138/110
کليدواژه لبنان

نظر شما