شناسهٔ خبر: 27882761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

خلوت 3 نفره فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا؛ مودریچ دنیا را شگفت زده می کند؟

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | لحظاتی پیش 3 نامزد نهایی مرد سال جهان در مراسمTHE BEST 2018 معرفی شد تا پس از سال ها لیونل مسی غایب بزرگ جمع برترین ها باشد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - سرانجام THE BEST به مرحله پر التهاب و پایانی خود در معرفی 3 نامزد نهایی برترین بازیکن سال 2018 جهان رسید تا کریستیانو رونالدو، محمد صلاح و لوکا مودریچ آخرین نبرد خود را در سال 2018 صورت دهند، 3 کاندیدی که پیش تر در فینال جنجالی کاردیف برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

 

* کریستیانو رونالدو

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

- ابر ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید و فعلی یوونتوس در چند روز پیش شوک بزرگی را به خود وارد شده دید، چرا که یوفا در اقدامی جنجالی عنوان برترین بازیکن سال 2018 یوفا را به لوکا مودریچ هدیه کرد تا این ستاره کروات بتواند پس از سال ها ابرستارگان فوتبال را کنار بزند و این عنوان را از آن خود کند؛ رونالدو با انتقالش به یوونتوس بخش اعظمی از شانس کسب عناوین فردی را از دست داد، چرا که او دیگر  هیچ گونه شانسی را پیش روی خود از بابت حمایت های رئال مادرید و برند های تبلیغاتی نمی بیند و چندان شوکه کننده نخواهد بود  اگر عنوان THE BEST 2018 را هم از دست بدهد!

 

 

* محمد صلاح

 

محمد صلاح
محمد صلاح

 

- ستاره مصری لیورپول توانست در فصل گذشته دنیای فوتبال را مجذوب خود کند، گرد و خاک عظیمی که او در اروپا به پا کرد مایه آن شد تا لک لک ها جان تازه ای بگیرند و به یکباره خود را در فینال لیگ قهرمانان اروپا ببینند، درخشش های بی حد و وصف او به نحوی رقم خورد که لیورپولی ها حالا او را به چشم یک سوپراستار می بینند؛ صلاح شاید فوق العاده بوده باشد، اما هنوز هم از شانس کمتری نسبت به رونالدو و مودریچ برای تصاحب عناوین فردی برخوردار است!

 

* لوکا مودریچ

 

لوکا مودریچ
لوکا مودریچ

 

- فقط نمی توان به فینال لیگ قهرمانان اروپا اکتفا کرد، رهبری موثر او در ترکیب کروات ها باعث شد تا دالیچ بتواند تیم ملی کرواسی را به فینال جام جهانی برساند و رکوردی تاریخی را در کارنامه اروپایی های استعداد پرور به جای بگذارد؛ هرچند که نمی توان به سادگی از نقش مودریچ فداکار در رئال مادرید و قهرمانی آنها در اروپا عبور کرد؛ همانگونه که پیش تر مطرح شد او توانست با فتح عنوان برترین بازیکن سال یوفا خیلی پیش تر از مراسم THE BEST زنگ خطر را برای بزرگان فوتبال به صدا دربیاورد! او شانس اول فتح برترین بازیکن سال 2018 از نگاه فیفا است، چرا که حالا حمایت های رئال مادرید و کمپین های تبلیغاتی به شکلی عجیب در پشت سر او دیده می شود و دنیا قرار است ستاره جدید خود را بشناسد!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما