شناسهٔ خبر: 27730596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الدحیل به دنبال کلاهبرداری از پرسپولیس

مسوولان باشگاه الدحیل تلاش زیادی برای ترغیب تماشاگران به حضور در ورزشگاه می‌کنند ولی با توجه به آنچه در جلسه هماهنگی پیش از بازی مطرح شد، آنها انتظار دارند بیش از سه چهارم ورزشگاه خالی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ظرفیت ورزشگاه بین‌المللی خلیفه شهر دوحه 50 هزار نفر است اما در جلسه هماهنگی قطری‌ها این ورزشگاه را 40 هزار نفری معرفی کردند تا سکوهای کمتری به تماشاگران طرفدار پرسپولیس تعلق بگیرد.

جالب اما این بود که طبق پیش‌بینی مسوولان الدحیل که به نمایندگی از این باشگاه به جلسه آمده بودند، آنها در بازی فردا برابر قهرمان لیگ برتر ایران در بهترین حالات چهار تا پنج هزار نفر تماشاگر خواهند داشت. آنهم با اینکه مسوولان این باشگاه در روزهای گذشته تلاش زیادی برای ترغیب هواداران خود برای حضور در ورزشگاه و حمایت از الدحیل کرده‌اند.

در نهایت اما ظرفیت 50 هزار نفری ورزشگاه تایید و قرار شد همان 10 درصد یعنی 50 هزار صندلی در اختیار هواداران پرسپولیس گذاشته شود. خبر دیگر اینکه گیت شماره 5 ورزشگاه خلیفه دوحه برای ورود تماشاگران تیم میهمان یعنی پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده است و درهای ورزشگاه هم سه ساعت پیش از شروع مسابقه باز خواهد شد.

نظر شما