شناسهٔ خبر: 27512806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

نتایج کامل نمایندگان پومسه ایران در بازی های آسیایی

صاحب‌خبر -

نتایج کامل نمایندگان پومسه ایران در بازی های آسیایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از صبح امروز (یکشنبه - 28 مردادماه) آغاز و به مدت 5 روز در "جاکارتا" اندونزی برگزار ادامه خواهد داشت.

مسابقات پومسه از دقایقی پیش آغاز شد و در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.

کوروش بختیار در بخش انفرادی در اولین اجرا با نماینده کامبوج موفق شد با نتیجه 8/24 بر 8/19 پیروز شود، در ادامه کوروش با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت که با نتیجه 8/25 بر 8/19 موفق شد راهی مرحله نهایی شده و مدال برنز خود را قطعی نماید. او در نیمه نهایی با نماینده چین تایپه رقابت داشت و با نتیجه 8/57 بر 8/48 به برتری رسید و به فینال راه پیدا کرد.

کوروش در فینال با نماینده کره جنوبی به اجرای فرم پرداخت و 8/81 بر 8/73 نتیجه را واگذار و عنوان نایب قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان آورد.


مرجان سلحشوری نیز با پومسه‌رو ماکائو رقابت داشت که با نتیجه 8/01 بر 7/59 به مرحله بعد راه پیدا کرد. سلحشوری پس از آن در رقابت با نماینده ژاپن با امتیاز 8/27 بر 7/90 پیروز و موفق شد مدال برنز خود و دومین مدال کاروان ایران را قطعی نماید. مرجان در رقابت با مالزی با نتیجه 8/43 بر 8/30 به پیروزی رسید و فینالیست شد.

مرجان در فینال باید با نماینده اندونزی به اجرای فرم پرداخت و با واگذاری نتیجه 8/69 بر 8/47 به مدال نقره رسید.


اما تیم 3 نفره مردان (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) نخستین اجرا را با تیم فیلیپین برگزار کرد که 8/33 بر 8/10 نتیجه را واگذار کرده و از کسب مدال بازماند. تیم زنان (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام) نیز در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی به اجرای فرم پرداختند که نتیجه را 8/12 بر 7/95 واگذار کرده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

نظر شما