شناسهٔ خبر: 24801315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک نمایش‌نامه‌نویس:

جشنواره مسیر خوبی را تا به امروز طی می‌کند

اثر «پادشاه خوابش می‌آید» داستانی است با ماجراهای جالبی که به معرفی پادشاه در قصر و مردم شهر آن می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: نویسنده اثر پادشاه خوابش می‌آید، گفت: از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان رضایت دارم.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی کلهری به معرفی اثر خود پرداخت و افزود: اثر «پادشاه خوابش می‌آید» داستانی است با ماجراهای جالبی که به معرفی پادشاه در قصر و مردم شهر آن می‌پردازد.

وی ادامه داد: مردم داستان پادشاه خوابش می‌آید با رکاب زدن روی دوچرخه سعی در به خواب بردن پادشاه را دارند، اما غافل از اینکه پادشاه در خواب دولت دیگری تشکیل داده و مردمانش با رکاب زدن در حال از دست دادن جان خود هستند.

کارگردان و نویسنده اثر «پادشاه خوابش می‌آید» با معرفی ارتباطات به عنوان پیام اصلی داستان افزود: همه مردم جهان با نیاز به آگاهی و اطلاع از جریانات می‌توانند قالب ارتباطات را با مشارکت تشکیل دهند.

وی با اشاره به شعار تئاتر و خانواده خاطرنشان کرد: شعار امسال باید به شعور تبدیل شود و طی این مسیر نیاز به فرهنگ‌سازی با مدت‌ زمانی حداقل ۱۰ ساله است.

کلهری با تأکید بر تئاتر به عنوان یک مقوله ریشه‌دار، به مشکلات هنرمندان پرداخت و افزود: هنرمندان با ایثار در مسیری که عشق و علاقه خود را به نمایش در می‌آورند از بی‌پولی رنج می‌برند.

وی در پایان از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ابراز رضایت کرد و افزود: جشنواره مسیر خوبی را تا به امروز طی می‌کند و اما از لحاظ کمیت کافی نیست.

نظر شما