شناسهٔ خبر: 23944370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک به کمیته ملی پارالمپیک تا رفع مشکل بودجه

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان: مشکل بودجه کمیته ملی پارالمپیک حل می شود و وزارت ورزش و جوانان نیز کمک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به کمیته ملی پارالمپیک تا رفع مشکل بودجه کمک می کنیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا داورزنی درباره برگزاری مجمع فوق العاده کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به پایان رسیدن دوره چهار ساله ریاست کمیته ملی پارالمپیک و فعالیت اعضا، طرح انتزاع کمیته ملی پارا المپیک از المپیک و با توجه به اینکه اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون مربوطه دولت در حال بررسی است و در مراحل تصویب قرار دارد، جهت رعایت قانون این مجمع فوق العاده برگزار شد.

دبیر مجمع فوق العاده کمیته ملی پارالمپیک افزود: رئیس کمیته پارالمپیک از روز دوشنبه نمی توانست فعالیتی در کمیته داشته باشد مگر اینکه مجمع به ادامه فعالیت رئیس و اعضا رای دهد. لذا تا ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخابات با هماهنگی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نظر وزیر ورزش و جوانان قرار شد جلسه فوق العاده ای گذاشته شده و مجمع به عنوان بالاترین مرجع درباره وضعیت و ادامه فعالیت رئیس و اعضا تصمیم گیری کند.
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه اعضای حاضر در مجمع تصویب کردند تا ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخابات، رئیس و اعضا به کار خود ادامه دهند که این امر باید اتفاق می افتاد، چون هر اقدامی از روز دوشنبه غیر قانونی بود و ما باید قانون را رعایت کنیم.
وی ادامه داد: محمود خسروی وفا اقدام خوبی انجام داد و مجمع را برگزار کرد و مطمئنا طی دو سه ماه آینده اساسنامه تصویب خواهد شد و ۴۵ روز نیز تا برگزاری مجمع انتخاباتی زمان نیاز است و تا آن زمان از مجمع زمان گرفتند تا به فعالیتشان ادامه دهند.
داورزنی درباره مشکل بودجه کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: این مورد در حال پیگیری است تا راه حلی پیدا کنند و منابع مالی بگیرند، چون کمیته ملی پارالمپیک باید در مسابقات شرکت و تیم هایش را آماده کند و ما هم مطمئنا تلاش می کنیم و وزارتخانه کمک خواهد کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

نظر شما