شناسهٔ خبر: 23674868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کنگره حضرت ام البنین در اداره فرهنگ پیشوا

خبرگزاری صداوسیما

جلسه توجیهی نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت ام البنین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با حضور مسئولان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران و انجمن شعر و ادبیات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا امروز جلسه توجیهی نخستین کنگره سراسری شعر و داستان حضرت «ام البنین» برگزار شد.

 مشاور عالی دبیر کانونهای فرهنگ هنری مساجد استان تهران از برگزاری جلسات با انجمنهای ادبی استان تهران خبر داد و گفت: از هنرمندان عرصه شعر و ادب استان تهران و همچنین هنرمندان شهرستان پیشوا و جامعه فرهنگی ادبی و قرآنی در جشنواره‌های این چنینی انتظار بیشتری می رود که با حضور موثر خود بر شکوه هرچه بیشتر این کنگره بیافزایند.

 

صاحبدل افزود: طی جلسات گذشته در مرکز استان برنامه ریزی های اولیه کنگره انجام شده و اطلاع رسانی های لازم در رسانه ها صورت گرفته و در سایتهای خبری کشور منتشر شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و یکپارچگی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا و انجمنهای هنری فعال در این شهرستان افزود: از تمام ظرفیتها و پتانسیلهای شهرستان باید استفاده کرد تا این جشنواره بزرگ با کیفیت هرچه تمام تر برگزار شود.

 همچنین در این جلسه مقرر شد تا تمام ارتباطات و ظرفیت‌های شعر و ادب شهرستان برای بهتر برگزار شدن این کنگره به کار گرفته شود.

نظر شما