به گزارش پدال،این شرکت اولین بار برنامههای تولید نسخه جادهای ولکان را حدود 18 ماه پیش اعلام کرد و چند روز پیش خبرنگاران بریتانیایی قادر بودند پشت فرمان این جانور خشمگین بنشینند.
برخلاف مک لارن P1 GTR که نسخه ویژهی پیست از P1 جادهای بوده، ولکان از همان ابتدا برای استفاده در پیست طراحی شده بود. به همین خاطر کمپانی RML بازنگریهای لازم را برای اطمینان از اینکه ولکان جادهای بهتر از P1 GTR جادهای است انجام دادهاند.
در نمای جلو میتوانیم کاپوت جدید با چراغهای کوچک را ببینیم. همچنین چراغهای جلوی اصلی خودرو در سپر به عنوان واحدهای روز روشن انجاموظیفه میکنند. همچنین تغییرات زیادی در ولکان صورت گرفته که از جمله آنها میتوان به چراغهای راهنمای گردش در انتهای بال عقب فیبر کربنی اشاره کرد.
تغییرات نهایی RML شامل کاورهای پلاستیکی روی چراغهای عقب و رفلکتورهای کوچک این بخش است.
موضوع احساسبرانگیز اینکه RML قادر بوده پیشرانه 12 سیلندر 7 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 820 اسب بخار را حفظ کند.
استون مارتین تنها 24 دستگاه از ولکان را ساخته اما اگر ببینیم نسخههای جادهای دیگری از این خودرو در آینده تولید شود سورپرایز نخواهیم شد.