شناسهٔ خبر: 23168426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

کاوه رضايي: هيچ‌کس در ايران انتظار پيشرفت سريع من را نداشت

مهاجم تيم شارلواي بلژيک گفت: هيچ‌کس در ايران انتظار اين هماهنگي و پيشرفت سريع من در فوتبال بلژيک را نداشت.

صاحب‌خبر -

کاوه رضايي گفت: هيچ‌کس در کشورم انتظار نداشت اين‌قدر سريع با فوتبال بلژيک و تيم شارلوا هماهنگ شوم. امروز نتايج قابل مشاهده است و اين موفقيت در همه جا پيچيده شده است. جايي که پيش از خروج به شدت تحت‌نظر بودم و تمام اين مسائل باعث مي‌شوند تا کارهاي بيشتري انجام دهم. مي‌خواهم به کساني که ترديد داشتند نشان دهم انتخابم درست بوده است.

ملي‌پوش ايراني تيم شارلوا که با به ثمر رساندن 9 گل در فصل جاري ژوپيلر ليگ بلژيک يکي از برترين گلزنان رقابت‌ها است ادامه داد: اين مسئله هميشه در ذهن من است که مي‌خواهم هر روز پيشرفت کنم و دوست دارم آن را ببينم. به همين خاطر سخت کار مي‌کنم. اهداف شخصي بلندپروازانه‌اي براي خودم در نظر گرفته‌ام. کار در شارلوا سخت‌تر مي‌شود و ما بايد بيشتر کار کنيم تا به پيروزي رسيم.

کاوه رضايي سپس با اشاره به نقش همسرش در موفقيت‌هاي اخير او در فوتبال باشگاهي بلژيک گفت: او همه چيز را قرباني کرد تا به من در بلژيک بپيوندد و کمکم کند. به لطف حضورش مي‌توانم تلاش صددرصدي‌ام را معطوف فوتبال کنم. اگر همسرم خودش را قرباني نمي‌کرد امروز در اين جايگاهي که هستم نبودم و به اين نتايج نمي‌رسيدم.

مهاجم شارلوا در واکنش به جدايي احتمالي در فصل نقل‌وانتقالات زمستاني اروپا و وجود پيشنهادهاي متعدد بلژيکي و خارج از اين کشور اظهار داشت: من تازه به بلژيک آمده‌ام و در آغاز ماجرايي در شارلوا هستم. تنها موضوعي که امروز براي من مهم است گلزني و ادامه مسير پيشرفت خواهد بود. اگر هم پيشنهادهايي وجود داشته باشند بستگي به باشگاه شارلوا دارد. باشگاه تجزيه و تحليل خواهد کرد و سپس به يک راه‌حل فکر مي‌کنيم.

نظر شما