شناسهٔ خبر: 23065291 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی کمال الملک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از حضور کلینیک سیار صنعت در ناحیه صنعتی کمال الملک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در حاشیه نشست با واحدهای صنعتی اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی شده تا بیش از پیش همگام و همراه صنعتگران استان باشیم زیرا معتقدیم که اگر مسئلی بوجود آمد در همان شهرک و ناحیه صنعتی باید رفع شود.

وی افزود: کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده این هفته در ناحیه صنعتی کمال الملک مستقر شد و ضمن بازدید از پنج واحد صنعتی و تولیدی، به رهنمودهای لازم در زمینه های توسعه و بهبود عملکرد واحدها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع کوچک و متوسط پرداخت.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می رود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت.

وی در پایان تأکید کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مبنی بر توانمند سازی واحد های صنعتی، تمامی برنامه ها و مشوق های که برای حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران درنظر گرفته شده استفاده و بصورت برنامه ریزی شده اجرا می شود.

لازم به ذکر در پایان این بازدید و نشست صنعتگران، کارشناسان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان، با محمد حسین صالحی فرماندار شهرستان فیروزه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

نظر شما