شناسهٔ خبر: 22983221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای گناوه: شورا هیچ اختلافی با شهردار ندارد

گناوه-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اعضای شورای پنجم هیچگونه مشکل و اختلافی با شهردار این شهر ندارند و مطالب منتشر شده در محافل و فضاهای مجازی صحت ندارد.

صاحب‌خبر -

روح الله ملک زاده روز چهارشنبه در نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهر با خبرنگاران افزود: تفکرات مختلف و اختلاف سیلقه در هر مجموعه و جامعه ای امری طبیعی و بیانگر رشد جامعه است اما عده ای بدلیل گام برنداشتن شورای پنجم در مسیر خواسته و اهداف و به خطر افتادن منافع شان مطلب می نویسند.
وی اظهارکرد: شهردار گناوه از مدیران لایق و با 20 سال سابقه مدیریتی کارنامه موفقی ازخود برجای گذاشته است که شورا بدون درنظرگرفتن جناح و مسایل سیاسی و ملاحظه کاری ایشان را انتخاب و حمایت قاطع می کند.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورای پنجم به منظور شفاف سازی و آگاه کردن مردم از عملکرد و فعالیت های انجام شده، اطلاع رسانی را در برنامه های اولویت دار خود قرار داده و تاکنون چندین نشست به همراه شهردار با خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، تریبون آزاد دانشجویی و در مساجد این شهربرگزار کرده است.
وی افزود: باوجود اینکه چندین نشست هم اندیشی درشهر با گروه های مختلف برگزار و واقعیت ها بیان شده، عده ای به شکل دیگری جلوه می دهند و این حرکت منصفانه نیست.
ملک زاده اظهارکرد: احداث مجتمع های تجاری در سطح شهر بدون پارکینگ و سرویس بهداشتی ممنوع و دراین ارتباط مصوبه ای توسط شورا به شهرداری ابلاغ شده است.
وی افزود: شورا و شهرداری بررسی علت تبدیل وضعیت سرویس های بهداشتی را در مجتمع های تجاری که از سال 82 ساخته شده در برنامه کاری خود قرار داده است.
ملک زاده، ساماندهی دستفروشان با همکاری بازاریان را تنها راه حل برون از وضعیت موجود دانست و گفت: معیشت عده زیادی از مردم این منطقه ازطریق دستفروشی تامین می شود و جمع آوری کردن باعث قطع کسب درآمد آنان می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه مطالب انتشاریافته از جلسه کارگروه تخصصی ورزشی این شهر را غیرواقع دانست و افزود: شهرداری و شورا همواره از تیم ها و ورزشکاران مساعدت کرده اما حمایت از تیم های ورزشی از دستور کار شورا خارج شده است.
وی درباره کمبود سرویس های بهداشتی در شهر که غیرمنصفانه مطرح می شود، اظهارکرد: 325 چشمه سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف این شهر ازجمله ساحل و بازار وجود دارد که بر تعداد آنها افزوده خواهدشد.
ملک زاده اضافه کرد: خبرنگاران زبان گویا و وجدان بیدار و درجامعه از جایگاه ممتازی برخوردارند و انتظار داریم در کنار نقد منصفانه واقعیت ها را بخوبی به مردم منعکس کنند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه با جمعیت 70 هزارنفر در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما