شناسهٔ خبر: 22213256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در یک هفته گذشته صورت گرفت

خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به ۲۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی

R41347/P1357/S6,1188/CT12

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: تاکنون ۲۰ هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز "میرجاوه" عبور کرده‌ و وارد ایران شده‌اند و آستان قدس رضوی در هر شبانه‌ روز به‌طور متوسط به ۱۵۰۰ زائر پیاده پاکستانی خدمت‌رسانی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌ نقل از آستان‌ نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی اظهار داشت: تاکنون 20 هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی از مرز «میرجاوه» عبور کرده‌ و وارد ایران شده‌اند و آستان قدس رضوی در هر شبانه‌ روز به‌طور متوسط به 1500 زائر پیاده پاکستانی خدمت‌رسانی کرده است.

وی ادامه داد: این خدمات شامل غذای گرم، فراهم آوردن شرایط مناسب برای استراحت زائران، خدمات بهداشتی، امنیتی، انتظامات حمل بار زائران و غیره می‌شود که توسط خادمان افتخاری امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان زاهدان پذیرایی می‌شوند.

وی همچنین مراسم تعذیه‌خوانی و مداحی، ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی زائرسرای امام رضا(ع) برشمرد و افزود: این خدمات از هفته گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پس از اربعین حسینی حداقل به بیش از 50 هزار زائر خدمت‌رسانی شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خاطر‌نشان کرد: زائرسرای امام رضا(ع) در سال گذشته نیز پذیرای زائران بود و خدماتی را ارائه کرد اما امسال این خدمات به صورت بسیار گسترده‌تری ارائه می‌شود.

خاکسار گفت: بخش اعظمی از این خدمات توسط آستان قدس رضوی هزینه شده است و سایر هزینه‌ها با همراهی خیران و کمک‎های مردمی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما