شناسهٔ خبر: 21997439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

همراهی شیعه و سنی در همه مسائل سبب ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است

R7843/P1357/S6,65/CT11 / R7843/P1357/S6,65/CT7

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: همراهی شیعه و سنی در همه مسائل سبب ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است و امروز با وجود همه توطئه‌های دشمنان علیه کشور و سپاه پاسداران مردم خدمتگزاران خود را می‌شناسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد مارانی صبح امروز در هشتمین مراسم سالگرد "شهدای وحدت" در زاهدان اظهار داشت: سردار نورعلی شوشتری که از شهدای وحدت در جنوب استان هستند آن چنان در دل مردم جنوب شرق کشور جای گرفت که وی را به عنوان مسیح سیستان و بلوچستان می‌شناسند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان نام شهید شوشتری نام آشنایی برای مردم است، افزود: شهید شوشتری آن چنان در دل مردم شیعه و سنی جای گرفت که انگار سالیان سال این شهید بزرگوار با مردم  این منطقه زندگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نام مبارک سردار شهید شوشتری عزیز در منطقه جنوب شرق ماندگار شد و همیشه این نام در دل و ذهن مردم جاودان است. مردم استان همواره از این شهید گرانقدر به نیکی یاد می‌کنند و این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک انسان بعد از از دنیا رفتنش رخ دهد.

مارانی گفت: شهید شوشتری با روحیه مردم‌داری و مردم یاری کار خود را در سیستان و بلوچستان آغاز کرد و امروز هم روش سپاه برای ایجاد امنیت همان روش  سردار شهید شوشتری است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: همراهی شیعه و سنی در همه مسائل باعث ایجاد امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شده است و امروز با وجود همه توطئه‌های دشمنان علیه کشور و سپاه پاسداران مردم خدمتگزاران خود را می‌شناسند.

وی بیان کرد: خوشحالیم که سپاه همواره همراه و همگام مردم است و این موضوع در طول فعالیت این نهاد تدوام داشته و دارد. نیروهای این نهاد انقلابی همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف در میدان هستند.

شهید شوشتری در سال 88  با سیل جمعیت مردمی بساط فتنه را در مشهد برچید

جواد کریمی قدوسی اظهار داشت: شهید شوشتری همه عمرش در حال جهاد بود؛ 2 روز قبل از شهادتش به اتفاق این شهید گرانقدر عازم تهران بودیم که آنجا برای بنده از اتفاقات سیستان و بلوچستان و امنیتی که با یاری طوایف ایجاد شده بود سخن گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: شهید شوشتری در خراسان رضوی در محور مبارزه با فتنه بود، در ماجرایی که فتنه‌گران در سال 88 در مشهد به راه انداختند، شهید شوشتری با سیل جمعیت مردمی بساط فتنه را برچید.

وی با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی و شجاعت شهید شوشتری سرآمد بود، اضافه کرد: شهید شوشتری اعتقاد داشت باید جان خود را فدای محرومین سیستان و بلوچستان که انصافاً دل در گروی انقلاب دارند، کرد.

کریمی قدوسی گفت: امروز امنیت سیستان و بلوچستان به همت سردار شهید شوشتری در اوج است و همه اقوام مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیوند امت اسلامی بر وحدت استوار است. اسلام همه را به وحدت می‌خواند و شیطان همه را به تفرقه فرا می‌خواند. امروز غربی‌ها نقشه تجزیه کشورهای اسلامی را طرح‌ریزی می‌کنند تا راحت‌تر بتوانند بر آن مدیریت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در کشور سوریه خط و روش سردار شهید شوشتری را به عینه دیدیم و مشاهده کردیم که شیعه و سنی آستین را برای سازندگی و آبادانی بالا زدند. شیعه و سنی واقعی و  غیرتمند امروز در جای جای جهان اسلام کنار یکدیگر هستند و با وحدت زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز این خطه از سرزمین ایران نماد وحدت است؛ دشمنان باید بدانند این سیستان و بلوچستان است که شما روزی طمع ورزیده بودید آن را به آتش بکشید اما مردم با وحدت خود مانع شدند.

انتهای پیام/

نظر شما