شناسهٔ خبر: 21951554 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندهان ارتش درخصوص سازمان عقیدتی سیاسی چه گفتند

فرماندهان نیروهای دریایی، هوایی، زمینی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بیان نظرات خود پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندهان چهارگانه ارتش(دریایی، هوایی، زمینی و پدافند هوایی) بمناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنانی مطرح کردند که در ادامه می‌خوانید.

فرمانده نداجا: سازمان عقیدتی سیاسی بخوبی وظایفش را انجام داده است 

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: من از طرف خودم و آحاد کارکنان ولایی نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 24 مهر سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را به همه همرزمانم در این سازمان معظم و ادارات تابعه آن تبریک می گویم.

سیاری افزود: ارتش ما یک ارتش معنویت محور است و این به معنی آن است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی وظایف محوله اش را به انجام رسانده و در آن موفق بوده است.

فرمانده نهاجا: حضور پررنگ عقیدتی سیاسی موجب رونق مسائل اعتقادی و فرهنگی در پایگاه‌های نیروی هوایی شده است 

امیر حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هنر عقیدتی سیاسی این است که دلها را به خدا نزدیکتر کند و گوهری بود که بعد از انقلاب نصیب نیروهای مسلح شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین اظهار داشت: حضور پررنگ عقیدتی سیاسی باعث شده ما امروز شاهد رونق مسائل اعتقادی و فرهنگی در پایگاه های نیروی هوایی باشیم.

فرمانده نزاجا: بصیرت امروز ارتش رهین حضور سازمان عقیدتی سیاسی است 

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همه همرزمان ارجمندم در این سازمان باید عرض کنم نورانیتی که امروز ارتش از آن بهره مند است و بصیرتی که امروز ارتشیان مختلف دارند و نیز معرفتی که نسبت به اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی دارند و آگاهی آنها نسبت به معارف اسلامی؛ رهین حضور نورانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

فرمانده پدافند هوایی: عقیدتی سیاسی در دور افتاده‌ترین یگانهای نظامی حضور دارد 

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز نقش عقیدتی سیاسی، تسهیل کننده مأموریت نیست بلکه خود مأموریت ما است. برای ما عقیدتی سیاسی و حفظ امنیت دو عنصریست در کنار فرماندهی جهت انجام مأموریت.

وی افزود: امروز نهاد عقیدتی سیاسی شعاری عمل نکرده و در تمامی مراکز در میدان حضور دارد.

اسماعیلی همچنین اظهار داشت: عقیدتی سیاسی حتی در صعب العبور ترین اماکن و دور افتاده ترین یکانهای نظامی حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما