شناسهٔ خبر: 21347089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در آستانه ماه مهر؛

دانش آموزان نیازمند چشم انتظار مهربانی همنوعان

همه ساله با فرارسیدن ماه مهرتکاپوی دانش آموزان و دانشجویان برای تهیه ملزومات تحصیلی اوج می گیرد و در این میان کسانی هستند که به علتهای مختلف توانایی فراهم کردن این ملزومات را ندارند. آنها چشم انتظار یاری دستانی توانمند و دلهایی مهربان برای آغاز فصلی تازه از زندگی خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  قومس؛ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، برگزاری " جشن عاطفه ها" همه ساله در سراسر کشور ما فرصت مغتنمی است برای کسانی که می خواهند با کمکهای نقدی یا غیر نقدی خود دلی را شاد و روزنه امیدی را برای همنوعان خود بگشایند.

سید جواد رضوی مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس گفت: جشن عاطفه ها در استان سمنان همزمان با سراسر کشور در 3 مرحله برگزار می شود.

وی افزود: مرحله اول مصادف با پنج شنبه 23 شهریورجمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از طریق ایجاد پایگاه و میادین شهری انجام می شود و در مرحله دوم که مصادف با جمعه 24 شهریور است این برنامه از طریق میعادگاه های نماز جمعه انجام می شود.

رضوی تصریح کرد: مرحله سوم جمع آوری کمک های مردمی چهارشنبه 19 مهر در سطح مدارس خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه امسال 53 پایگاه در استان سمنان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند، افزود: افرادی که تمایل به مشارکت غیر حضوری دارند می توانند از طریق کد دستوری  #7788*023  یا واریز کمک های نقدی به شماره حساب0102318463009 بانک صادرات به نام کمیته امداد اقدام نمایند.

 وی با بیان اینکه 2هزار و 200 دانش آموز و 735 دانشجو و طلاب در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: سال گذشته میزان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها بیش از 350 میلیون تومان بوده است و پیش بینی می شود امسال این مقدار به بیش از 1 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما