شناسهٔ خبر: 2077456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم والیبال ارتعاشات

شهیدیان: والیبال را با معدنی شناختم/ خوشحالم تصویر عزیزترین فرد والیبال روی پیراهن‌مان است

مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی گفت: ۵ سال پیش وقتی وارد والیبال شدیم، مرحوم معدنی مربی ما بود و من والیبال را با وی شناختم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ارتعاشات و نشست خبری این باشگاه امروز برگزار شد که در این مراسم علی شهیدیان در سخنان کوتاهی اظهار داشت:‌ما به دو دلیل تصمیم گرفتیم از تیم والیبال نوجوانان برای حضور در لیگ برتر حمایت کنیم. یکی سابقه ورزشی خودمان در فدراسیون‌های مختلف است و دیگری حمایت از تیم نوجوانان که البته با وصیت حسین معدنی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحوم حسین معدنی اولین مربی تیم والیبال ارتعاشات بود که من والیبال را توسط وی شناختم. 5 سال پیش وقتی وارد والیبال شدیم هدف‌مان نتیجه بود اما امسال انتظاری نداریم. معدنی می‌گفت باید از نوجوانان حمایت شود و اعتقاد داشت که اگر یک دانه بکاریم بهتر است از اینکه یک نهال آماده تحویل بگیریم.

مدیرعامل باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران با بیان اینکه امسال هدف‌مان حمایت از نوجوانان است، خاطرنشان کرد: امسال برنده واقعی ما هستیم چرا که تصویر عزیزترین فرد والیبال ایران روی پیراهن ماست و خوشحالم که عامل کوچکی بودیم که نام حسین در فصل پیش رو زنده بماند.

وی افزود: با وجود اینکه داورزنی این حق را به من داده تا در تصمیمات تیم دخالت کنم باید بگویم که من هیچ دخالتی نمی‌کنم و می‌خواهم تنها حامی مالی باشم. اگر تیم نوجوانان حتی یک پیروزی هم در مسابقات امسال کسب نکند مهم نیست چراکه می‌خواهیم تیم را برای مسابقات جهانی آماده کنیم و هدف‌مان حمایت از والیبال ملی است.

شهیدیان درخصوص مبلغ قرارداد بازیکنان تیم ارتعاشات تصریح کرد: قراردادها سه ساله است ما می‌خواستیم هر سال یک درصدی را اضافه کنیم اما فدراسیون اعلام کرد که باید رقم قرارداد اعلام شود. صادقانه باید بگویم که طی 3 سال مبلغی حدود 3 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ

نظر شما