شناسهٔ خبر: 19665979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

صعود پرسپولیس در لیگ آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دیشب پرسپولیس در ورزشگاه جاسم بن حَمَد شهر دوحه با یک گل لخویا قطر را شکست داد و  جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آورد.
تیم میزبان تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول به گل برسد اما در دقیقه ۲۳ این پرسپولیس بود که روی فرصت طلبی مهدی طارمی توانست به گل برتری برسد. در این صحنه وحید امیری توپ را به طارمی رساند و او با عبور از مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد و در حالیکه قصد داشت توپ را برای امیری ارسال کند چیکو فلورز به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد و نیمه اول با برتری یک صفر پرسپولیس به پایان رسید.
در نیمه دوم بیشتر حملات متعلق به لخویا بود اما در نهایت پرسپولیسی ها موفق شدند با کنترل بازی ، برتری 1 - 0 را حفظ و به مرحله بعد صعود کنند.

استقلال خوزستان - دیگر نماینده کشورمان - هم دیشب به مصاف الهلال عربستان رفت و مانند بازی رفت 2 - 1 مغلوب حریف شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.
آلویس نانگ تک گل استقلال خوزستان را در این بازی به ثمر رساند.
 
 
 به این ترتیب مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی این رقابت ها، سه شنبه 16 خرداد در کوالالامپور برگزار و از میان تیم‌های العین امارات، الهلال و الاهلی عربستان، یک تیم حریف پرسپولیس می‌شود. دور رفت مرحله یک‌ چهارم نهایی روزهای 30 و 31 مرداد و دیدارهای برگشت 20 و 21 شهریور برگزار خواهد شد.
 

نظر شما