شناسهٔ خبر: 19661010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرد

دیدار برگشت تیم های لخویا و پرسپولیس به میزبانی تیم لخویا و در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و لخویای قطر به میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه و با قضاوت داوران چینی برگزار شد.

جمال بلماضی سرمربی لخویا تیمش را در این بازی با ترکیب زیر به میدان فرستاد:
قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تائه هی، کریم بوضیاف، المعز علی و یوسف مساکنی 

برانکو ایوانکوویچ هم سرخپوشان را با ترکیب زیر روانه میدان کرد:
 علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی

تا دقیقه 1 - لخویا 0 - 0 پرسپولیس

در دقیقه ۲۳روی حرکت زیبای امیری و پاس طارمی چیکو فلورز به اشتباه دروازه تیم خودی (لخویا) را باز کرد.
دیدار دو تیم در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار رفت دو تیم که در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید و بدین ترتیب سرخپوشان با برتری یک صفر در مجموع برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند؛ حریف پرسپولیس در این مرحله سه شنبه 16 خرداد از میان تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان و الاهلی عربستان مشخص می‌شود.

استقلال خوزستان دیگر نماینده کشورمان در این مرحله بود که سه شنبه شب در بازی برگشت با نتیجه ۲ یک مغلوب الهلال شد و در مجموع با قبول شکست ۴ دو از دور رقابتها کنار رفت.
گلهای بازی استقلال خوزستان - الهلال
***********************************************

نظر شما