شناسهٔ خبر: 18691586 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فروش کلی Nier: Automata از یک میلیون نسخه گذشت

بازی RPG جدید شرکت اسکوئر انیکس یعنی Nier: Automata، بعد از حدود یک ماه از زمان انتشار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به میزان فروش قابل توجهی رسیده است. شرکت ناشر این بازی ژاپنی امروز اعلام کرد بازی Nier: Automata که توسط Platinum Games توسعه یافته است، تا به حال فروشی بیش از یک میلیون نسخه مجموعاً به صورت فیزیکی و به صورت دیجیتالی داشته است.

صاحب‌خبر -
فروش کلی Nier: Automata از یک میلیون نسخه گذشت

بازی RPG جدید شرکت اسکوئر انیکس یعنی Nier: Automata، بعد از حدود یک ماه از زمان انتشار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به میزان فروش قابل توجهی رسیده است. شرکت ناشر این بازی ژاپنی امروز اعلام کرد بازی Nier: Automata که توسط Platinum Games توسعه یافته است، تا به حال فروشی بیش از یک میلیون نسخه مجموعاً به صورت فیزیکی و به صورت دیجیتالی داشته است.

بازی Nier: Automata برای کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی و رایانه‌های شخصی در دسترس است، گرچه اسکوئر انیکس گزارشی از میزان فروش این بازی بر روی هر یک از پلتفرم‌ها به صورت جداگانه نداده است اما این میزان فروش در مدت زمان تقریباً یک ماه عملکردی رضایت بخش به حساب می‌آید. اگر علاقه‌مند به تجربه این بازی هستید، یک نسخه آزمایشی از آن برای کاربران پلی‌استیشن ۴ در دسترس می‌باشد که می‌توانید از این طریق بازی را تجربه کنید.

شرکت توسعه دهنده Platinum، در حال توسعه یک بازی انحصاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به اسم Scalebound نیز بود که این بازی توسط شرکت ناشر آن یعنی مایکروسافت کنسل شد و بعد از آن رئیس ایکس‌باکس آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در این رابطه به این موضوع اشاره کرد که کنسل شدن این عنوان برای کاربران ایکس‌باکس گزینه بهتری بود.

نظر شما